• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-24 09:24:42 följande:
    Oh Vilken ljuvlig bild, den fick mig att vilja bada i det där. :D 

Hur är det Anton? Mår du bra? drömt fina drömmar om (här googlar Kakaa för att hitta fina namn på vapen för att göra Anton glad* Ak4?! Solig

Jag kmr aldrig kunna vapen, jag kan skjuta med pilbåge? 
    AK 4 är en fin byssa som jag är riktigt jävlig på att skjuta med, seriöst. När jag var Plutonchef i HV hade jag faktiskt en hemma också, nu har jag gått ur pga av all jävla omorganisation, men iaf, en jävligt fin trivselspridare är det. Dessutom i kaliber 7,62 vilket borgar för hyfsat god verkan i mjuka mål, jämfört med AK 5:an då, sånt är av betydelse när du väljer vilket vapen du skall ha till ditt självförsvar, Kakaa.

Under en övning med sk fallmål tyckte skjutledaren i slutet på övningen att vi skulle tömma magasinen mot fallmålen, men eftersom jag bara behövde ett skott per mål så tröttnade han därför att det tog ett antal sekunder att resa upp målen igen. "Du är för duktig med AK:n" var hans exakta ord. Gissa om det kändes bra !!!

Men skall du posta bilder på en av mina verkliga favoriter är det en Barrett M82A1 som gäller, fan vilken pjäs. Helt jävla underbar alltså....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:42:06 följande:
    AK 4 är en fin byssa som jag är riktigt jävlig på att skjuta med, seriöst. När jag var Plutonchef i HV hade jag faktiskt en hemma också, nu har jag gått ur pga av all jävla omorganisation, men iaf, en jävligt fin trivselspridare är det. Dessutom i kaliber 7,62 vilket borgar för hyfsat god verkan i mjuka mål, jämfört med AK 5:an då, sånt är av betydelse när du väljer vilket vapen du skall ha till ditt självförsvar, Kakaa.

Under en övning med sk fallmål tyckte skjutledaren i slutet på övningen att vi skulle tömma magasinen mot fallmålen, men eftersom jag bara behövde ett skott per mål så tröttnade han därför att det tog ett antal sekunder att resa upp målen igen. "Du är för duktig med AK:n" var hans exakta ord. Gissa om det kändes bra !!!

Men skall du posta bilder på en av mina verkliga favoriter är det en Barrett M82A1 som gäller, fan vilken pjäs. Helt jävla underbar alltså....

Funkar inte en bild på mig lika bra?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-24 10:05:25 följande:
    Ska det föreställa en stor rumpa?
    Inte riktigt, Birger, men bara för du postade den vackra, stiliga damen till mig, och till mig allena, i en annan tråd,  så skall du få nåt vackert tillbaka. Se och njut, Birger :

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 14:46:00 följande:
    Funkar inte en bild på mig lika bra?
    En bild på dig, Gumman,Hjärta funkar fan så mycket bättre. En bild på dig funkar fan så mycket bättre än allt annat.

Jag saknar dock en utlovad sak....... 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:47:37 följande:
    Inte riktigt, Birger, men bara för du postade den vackra, stiliga damen till mig, och till mig allena, i en annan tråd,  så skall du få nåt vackert tillbaka. Se och njut, Birger :

Du är väldigt omtänksam.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 14:55:25 följande:
    Du är väldigt omtänksam.
    Det visste du innan......
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:59:35 följande:
    Det visste du innan......
    Ja. Hjärta

Och nu vet Birger det med. Han kommer nog också posta ett inlägg med hjärtan i till dig alldeles strax. 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 14:49:38 följande:
    En bild på dig, Gumman,Hjärta funkar fan så mycket bättre. En bild på dig funkar fan så mycket bättre än allt annat.

Jag saknar dock en utlovad sak....... 
    Som alla vet kan en Julros blomma hela vintern, och du har skrötit om att du har en vacker Julros, Gumman,Hjärta så nu vill jag se bild på underverket. Snarast.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-24 15:02:30 följande:
    Ja. Hjärta

Och nu vet Birger det med. Han kommer nog också posta ett inlägg med hjärtan i till dig alldeles strax. 
    Birger vet vad jag vill ha.....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 15:02:31 följande:
    Som alla vet kan en Julros blomma hela vintern, och du har skrötit om att du har en vacker Julros, Gumman,Hjärta så nu vill jag se bild på underverket. Snarast.
    Den blommar faktiskt framåt vårkanten snarare om man ska vara petig. Du får vänta några månader till.