• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me

Frågan är om jag ska fortsätta titta på Michigan-Ohio eller titta på Miami-Duke istället..

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anton Chigurh
    Trust me skrev 2012-11-24 19:25:20 följande:

Pussar väl dig också även om jag är lite osäker på vem jag pussar i detta fall.

Det är väl du som står för vakthållandet av kvinnornas heder och ära på FL?
    Precis, Tm, och det är fanimej en strongt yrkesval, det skall gudarna veta, men jag gör det för mänsklighetens fortlevnad. Det är jag och Obama....

swordsmanhorse.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trust me

Obama är politiker!

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anton Chigurh
    Trust me skrev 2012-11-24 19:29:34 följande:
    Obama är politiker!
    Jaja, han, Obama, vaktar världen, jag vaktar kvinnorna på FL. Ungerfär samma jobb och ansvar....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • GangsterKermit
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 19:56:46 följande:
    Jaja, han, Obama, vaktar världen, jag vaktar kvinnorna på FL. Ungerfär samma jobb och ansvar....
    It is safe to be here.
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • Anton Chigurh
    GangsterKermit skrev 2012-11-24 20:35:19 följande:
    It is safe to be here.
    Jag sover aldrig.....
  • Kakaa

jag behöver inte vaktas.. jag är duktig på att snäsa ifrån :>> 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 14:08:20 följande:
    Trött.

Har haft en ganska underbar helg så tummen upp för mig!
    Såklart...

• Nice Girl Wrong Place

Sexy...

Alicia Keys har förresten en låt på sitt nya album som är så otroligt bra att jag måste sluta lyssna på den innan jag sliter ut den.
    "Fire we make" tillsammans med Maxwell.