• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:14:06 följande:
    Seriöst, Maria, inte fan luktade kläderna skit för att du var inne i ett mjölkrum och hämtade några liter mjölk, eller ???
    Jo. Det gjorde de verkligen.
    Ladugårdslukt sätter sig i kläderna likt inget annat på jorden. När jag blev äldre och skulle gå till bussen sprang jag förbi ladugården av rädsla att börja lukta.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:17:23 följande:
    Jo. Det gjorde de verkligen.
    Ladugårdslukt sätter sig i kläderna likt inget annat på jorden. När jag blev äldre och skulle gå till bussen sprang jag förbi ladugården av rädsla att börja lukta.
    Hmm, inte min erfarenhet, men okej, det luktar inte lika på alla gårdar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand

sexig piga

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:23:00 följande:
    Hmm, inte min erfarenhet, men okej, det luktar inte lika på alla gårdar.
    Den här gården stank ordentligt. På riktigt. Jag tror små gårdar stinker mer. Du vet, gammal ladugård, trång, massor av kossor, precis vid vägen, smutsig och yucky.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-25 19:25:15 följande:
    sexig piga

Jag är sexigare.
  • Anton Chigurh

Cowgirls är hyfsat heta i rätt omgivning. Som nära en John Deere traktror. Till exempel....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:26:52 följande:
    Den här gården stank ordentligt. På riktigt. Jag tror små gårdar stinker mer. Du vet, gammal ladugård, trång, massor av kossor, precis vid vägen, smutsig och yucky.
    Jo, jag vet vad du menar,Maria, och jag håller dessutom med dig.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:27:06 följande:
    Jag är sexigare.
    bra!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:28:46 följande:
    Cowgirls är hyfsat heta i rätt omgivning. Som nära en John Deere traktror. Till exempel....

hon ser inte ut att lukta illa
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-11-25 19:38:24 följande:
    hon ser inte ut att lukta illa
    Hon ser ut som om hon doftar underbart. Både under armarna och i skrevet....