• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 22:04:15 följande:
    Aynrand har redan förlåtit mig, eftersom han vet, att jag vet, att han egentligen vet, skillnaden mellan diesel och motorolja.
    ja det har jag haha!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 22:03:05 följande:
    Jag har väldigt svårt att tro på den teorin. Tror mer det är en grej som kan vara kul att leka med. Allt annat är ju ett slags självförakt.

Ja i dagens samhälle är det nog så. Även om jantelagen gör att många inte vill sticka ut för mycket.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-25 22:13:22 följande:

Ja i dagens samhälle är det nog så. Även om jantelagen gör att många inte vill sticka ut för mycket.
    Jag vill tro att en intelligent kvinna aldrig skulle tänka så.
    Hon har ju inga problem med att sticka ut. Om hon spelar dum gör hon det för nöjes skull tror jag.

Se där, nu tänkte jag på det iaf! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Haha...kul. Jag gillar den här typen av dum humor.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-11-25 22:12:32 följande:
    ja det har jag haha!
    Tack, kompis, jag visste väl det, och bara för det kommer jag kräva dubbla avsugningar av min ÄLSKADE AnnelieHjärta......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-26 09:48:08 följande:
    God morgon!
    Pratar ni tuttar? Jag har två toppensnygga.
    Nej vi pratar existentiella frågor. Men vi kan gärna prata om tuttar för min del .
  • Agridulce

Du kan få komma och bevisa att jag existerar.

......efter den här helgen så undrar jag verkligen om jag lever.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-26 09:58:51 följande:
    Du kan få komma och bevisa att jag existerar.

......efter den här helgen så undrar jag verkligen om jag lever.
    Jag bevisar min existens genom en modifierad variant av Descartes:

Jag är kåt, alltså är jag. 

Kan hjälpa dig med den bevisföringen .

Har helgen varit bra?