• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

... det är min födelsedag? -.- Ni skall komma ihåg sånt här! *ledsen*

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-26 11:11:35 följande:
    Grattis Kakaa!
    Var det 24 du fyller?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-26 11:11:35 följande:

Skål Ha den äran!!!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-26 11:15:19 följande:
    Grattis Kakaa!
    Var det 24 du fyller?
    haha ja, 24. och jag ägnar min dag åt att försöka klura ut vafan jag skall ha på tårtan, har gjort massa sugarpaste blommor men vet inte vilka jag vill använda. :( 
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-26 11:16:49 följande:

Skål Ha den äran!!!
    MrC skrev 2012-11-26 11:15:19 följande:
    Grattis Kakaa!
    Var det 24 du fyller?
    Och tack era gullefjuns!

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-26 11:20:38 följande:
    haha ja, 24. och jag ägnar min dag åt att försöka klura ut vafan jag skall ha på tårtan, har gjort massa sugarpaste blommor men vet inte vilka jag vill använda. :( 

Gör en ståkuk! Fast din man kanske har lite problem med att stoppa tårtan i munnen då
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-26 11:22:44 följande:

Gör en ståkuk! Fast din man kanske har lite problem med att stoppa tårtan i munnen då
    Nja, tror snarare att det är hans föräldrar som skulle få svårt att äta utav den ;)
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-26 11:24:58 följande:
    Nja, tror snarare att det är hans föräldrar som skulle få svårt att äta utav den ;)

Haha ja kanske bättre med blommor trots allt