• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 16:33:55 följande:
    Nej alltså jag övergav gillandet av bondgården när jag började noterade att det luktade.

Aha. Det var alltså inte för att du gav upp pga du försökte mjölka tjuren?

"Nej nu orkar jag inte längre. Har hållit på en hel timme och bara fått ihop ett enda glas. Hur skall jag få till en hel spann" (tjuren såg glad ut dock)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 16:16:28 följande:
    Finns inget som slår smaken av sån mjölk, det är dryck för Gudar och Gudinnor, typ dig.

Jag stänge tom av den automatiska omrörningen, efter att mjölken vart nerkyld till sina 2 grader, lät det stå ett antal timmar, skummade på toppen, tog in bringaren, hällde upp gudadrycken i ett stort jävla glas, öste i en helvetes massa O'boy.

Det var gott. Shit alltså.... 
    Nallen är förtjust i mjölk. Glad
  • Aynrand
    Nej alltså jag övergav gillandet av bondgården när jag började noterade att det luktade.
    fast om man bortser från allt obehagligt på landet lyckas jag bilda mig en sexig bild av dig som piga och jag som bonde.............

Hej!!!!!!!!!!!!!!!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-25 18:40:18 följande:
    fast om man bortser från allt obehagligt på landet lyckas jag bilda mig en sexig bild av dig som piga och jag som bonde.............

Hej!!!!!!!!!!!!!!!
    Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nej alltså jag övergav gillandet av bondgården när jag började notera att det luktade.
    Menar du att det inte luktade från början ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 18:59:00 följande:
    Menar du att det inte luktade från början ???
    Jo men jag var för liten och oskyldig för att förstå att det är en ofördelaktig sank att ha i kläder och hår.
    Jag var alltså typ 2-3 när jag följde med min pappa och hämtade mjölk på morgonen.
    Vi flyttade ut ur skogen när jag blev äldre. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 18:50:25 följande:
    Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kyss o nyp!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:07:13 följande:
    Jo men jag var för liten och oskyldig för att förstå att det är en ofördelaktig stank att ha i kläder och hår.
    Jag var alltså typ 2-3 när jag följde med min pappa och hämtade mjölk på morgonen.
    Vi flyttade ut ur skogen när jag blev äldre. 
    Seriöst, Maria, inte fan luktade kläderna skit för att du var inne i ett mjölkrum och hämtade några liter mjölk, eller ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.