• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2013-06-07 11:01:19 följande:
    Var nog typ 20 år sen jag läste den men upplevde den som en väldigt bra bok. Det är möjligt att den var seg i början och svår att komma in i. En del böcker är sådana och sen griper de tag om en.
    Ja, så kan det vara. Men jag är inte så tålmodig. Personen som rekommenderade den visste att Albert Camus Främlingen var en av mina absoluta favoritböcker och tyckte att Stäppvargen påminde om Främlingen. Men den boken griper ju tag i en från första stycket. "Idag dog mamma. Eller kanske igår, jag vet inte."
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • och

Jag är förkyld idag. Vad som hade kunnat pigga upp är tex en trevlig bild med ett trevligt motiv. Har jag fått det?

Svar nej.

Livet är orättvist och eländigt och snart dör vi alla. Död   

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-06-07 20:09:11 följande:
    Jag är förkyld idag. Vad som hade kunnat pigga upp är tex en trevlig bild med ett trevligt motiv. Har jag fått det?

Svar nej.

Stackars, stackars dig. Finns nog knappt någon som det är så synd om som det är om dig {#emotions_dlg.flower}.

Går det bra med landskapsbilder i motljus?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2013-06-07 12:59:29 följande:
    Ja, så kan det vara. Men jag är inte så tålmodig. Personen som rekommenderade den visste att Albert Camus Främlingen var en av mina absoluta favoritböcker och tyckte att Stäppvargen påminde om Främlingen. Men den boken griper ju tag i en från första stycket. "Idag dog mamma. Eller kanske igår, jag vet inte."
    Det där var en väldigt bra start på en bok.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh

Svar nej.

Typ en bild på mig då !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • lille Birger

Svar nej.
    En snygg kille som tränar armbrytning på fritiden:

• och

Jag noterar att EN person i alla fall anstränger sig för att pigga upp mig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Och nej, inga landskapsbilder i motljus. Dom kan du skicka till din moster istället, PM.

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-07 22:49:59 följande:
    Jag noterar att EN person i alla fall anstränger sig för att pigga upp mig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Och nej, inga landskapsbilder i motljus. Dom kan du skicka till din moster istället, PM.
    Så lite så, Älskling....Hjärta
  • Sebramannen

Meeeeeeeeen. Anton är den tråkigaste jag sett på FL än så länge. Floskelpelle.

• Anton Chigurh
    Sebramannen skrev 2013-06-07 23:02:44 följande:
    Meeeeeeeeen. Anton är den tråkigaste jag sett på FL än så länge. Floskelpelle.
    Ajdå.