• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:11:33 följande:

Gissa antalet öl :-} Muahaha 
    Gissar på minst 3 öl Skrattande
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Sebramannen
    ulfsas skrev 2013-06-08 00:12:47 följande:
    Du har rätt, jag skulle dock multiplicera med PI och så kan jag säga att det är Norrlands guld 7.0, dock känner jag mig ärligt talat inte så berusad som jag ser ut i ögonen....
  • Orcha
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:10:07 följande:
    När blev du expert på Svenska?
    Det har jag ju alltid varit.

Du är igång igen?
    Make love, not english quotes...
  • Sebramannen
    Orcha skrev 2013-06-08 00:15:48 följande:
    Det har jag ju alltid varit.

Du är igång igen?
    Igång igen o.O?
  • och
    ulfsas skrev 2013-06-08 00:12:47 följande:
    Du skulle kunna bjuda mig på ett glas vin istället? Jag börjar nyktra till här nämligen. Det är inte bra alls.
    The hard way is the right way.
  • ulfsas
    och skrev 2013-06-08 00:24:29 följande:
    Du skulle kunna bjuda mig på ett glas vin istället? Jag börjar nyktra till här nämligen. Det är inte bra alls.
    Gärna det. Får bli en elektronisk drink för tillfället då jag huserar i Ängelholm för stundenSkål
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • och
    ulfsas skrev 2013-06-08 00:26:30 följande:
    Gärna det. Får bli en elektronisk drink för tillfället då jag huserar i Ängelholm för stundenSkål
    Låt mig gissa. Du drack också lite för mycket vin och hittade inte tillbaka till Stockholm?

Alltså, livet är tufft ibland.

Bra att du lyckades landa utan problem, dock.  
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Sebramannen skrev 2013-06-07 23:04:21 följande:

Han med de små bicepsen? 
    Glad
  • Sebramannen
    ulfsas skrev 2013-06-08 00:26:30 följande:
    Ärligt talat, du är en riktigt schysst person. Jag ville bara säga det... om det inte redan varit tydligt att jag tyckte det.