• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    jaghopparhögt skrev 2013-06-08 00:32:51 följande:
    Ge oss en bild på nallen :(

• lille Birger

Nallen har visserligen inga stora biceps. Han tränar dock armarna genom att curla min bläckpenna.

• ulfsas
    och skrev 2013-06-08 00:27:54 följande:
    Låt mig gissa. Du drack också lite för mycket vin och hittade inte tillbaka till Stockholm?

Alltså, livet är tufft ibland.

Bra att du lyckades landa utan problem, dock.  
    Va, hur vet du det? Imorgon skall jag hålla huvudet klart så jag hittar till London för att ha ett stopp på 25 timmar. Det skall bli myspysigtGlad
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:36:48 följande:
    Ärligt talat, du är en riktigt schysst person. Jag ville bara säga det... om det inte redan varit tydligt att jag tyckte det.
    Tack och bockSolig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • jaghopparhögt
    lille Birger skrev 2013-06-08 00:40:37 följande:
    Nallen har visserligen inga stora biceps. Han tränar dock armarna genom att curla min bläckpenna.
    Men en ny, den där är ju gammal skåpmat :(
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-06-08 00:38:45 följande:

en bild av Nalle som onanerar framför spegeln
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Anton Chigurh
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:36:48 följande:
    Ärligt talat, du är en riktigt schysst person. Jag ville bara säga det... om det inte redan varit tydligt att jag tyckte det.
    Du gillar mig också, Opco, jag känner det in i märgen....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nice Girl Wrong Place

Mössa i sommaren får mig att tro att Nallen är upp till något fuffens...
    Hoppas inga bilar brann i Vällingby i natt!

Jag bar förresten där för inte så länge sedan. Satt på torget och betraktade...folk. Såg inte nallen.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-08 10:44:04 följande:
    Mössa i sommaren får mig att tro att Nallen är upp till något fuffens...
    Hoppas inga bilar brann i Vällingby i natt!

Jag bar förresten där för inte så länge sedan. Satt på torget och betraktade...folk. Såg inte nallen.
    Den där svarta mössan passar faktiskt inte nallen alls. En ljusare mössa som matchar hans pyjamas hade varit snyggare.