• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Sebramannen
    Anton Chigurh skrev 2013-06-07 23:30:32 följande:
    Jag har jobbat på mentalsjukhus, bla inom geriatriken, där fick jag torka skit, ibland ganska mycket skit, det var jävligt roligt och intressant. I alle fall om jag jämför det med att "debattera" med dig. 

Så om du inte kommer få svar på dina inlägg av mig framgent, Sebramannen. Så vet du varför. 
    Kan mycket väl tänka mig det. Du var nog avdelnings stolhet som fick göra praktik bland de anställda.
  • HMD

Gillar din sidfot Anton. Väldigt mycket.
    Och du vet väl att ibland så får man faktiskt göra undantag. 
    Nåväl, hoppas ni alla får en mycket fin sommar Skål

Hell ain't a bad place to be
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-06-07 23:42:02 följande:
    Gillar din sidfot Anton. Väldigt mycket.

Och du vet väl att ibland så får man faktiskt göra undantag. 

Nåväl, hoppas ni alla får en mycket fin sommar Skål
    .........Skål

Å detsamma HMD.Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • och
    Sebramannen skrev 2013-06-07 23:22:47 följande:
    Som vi redan etablerat så är din slutledningsförmåga inte på den nivå att du ska rekommendera något.
    Nej, om det är något vi har konstaterat så är det att du är ganska tråkig. Och att du behöver en ordlista. 
    The hard way is the right way.
  • Sebramannen
    och skrev 2013-06-08 00:00:21 följande:
    Nej, om det är något vi har konstaterat så är det att du är ganska tråkig. Och att du behöver en ordlista. 
    Jag har konstaterat att varken du eller farbror dansk förstår när jag driver med er. (Eller AngieT för den delen.)
  • Orcha

Se bra, eller zebra. Detta med särskrivningar/felstavningar och ursäkter till dessa är tröttsamma.

Tur att klockan är sen så man får sova bort det.

Natti, fl.

Make love, not english quotes...
  • och
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:01:34 följande:
    Jag har konstaterat att varken du eller farbror dansk förstår när jag driver med er. (Eller AngieT för den delen.)
    Då borde du kanske byta strategi? 
    The hard way is the right way.
  • Sebramannen
    Orcha skrev 2013-06-08 00:05:31 följande:
    Se bra, eller zebra. Detta med särskrivningar/felstavningar och ursäkter till dessa är tröttsamma.

Tur att klockan är sen så man får sova bort det.

Natti, fl.
    När blev du expert på Svenska?