• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-07-04 00:37:53 följande:
    Sov så gott och dröm sött. Ge kulorna en puss från mig. Flört
    Det blir allt annat än enkelt, men jag skall göra ett försök.

Puss.Kyss 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2013-07-04 00:39:29 följande:
    Det blir allt annat än enkelt, men jag skall göra ett försök.

Puss.Kyss 
    Om män generellt kunde ha 1% av din charm Irl. Stor bedrift att visa så stor charm bakom en skärm. {#emotions_dlg.flower}
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

Och så är det dem flesta offline när jag väl är inne. Rynkar på näsan

• och
    I Rose I skrev 2013-07-04 00:34:34 följande:
    Det är bra. Att njuta av livet medans man lever. Höga förväntningar brukar oftast resultera i besvikelse. 

Åh, puss mitt på munnen älskling. Saknar dig/er något fruktansvärt. Jag som lovade mig själv att aldrig återvända till Sverige.

Här får du en till bild så du inte glömmer bort mig helt.

Du är vacker.

Jag håller aldrig mina löften, så det behöver du inte heller?  
    The hard way is the right way.
  • I Rose I
    och skrev 2013-07-04 00:45:20 följande:
    Du är vacker.

Jag håller aldrig mina löften, så det behöver du inte heller?  
    Tack, det är du med! Din lena kropp gör mig fortfarande knäsvag när jag tänker på det. GAH!!!!!

Få se...snart är det 6månaders cremoniet...  
  • och
    I Rose I skrev 2013-07-04 00:47:42 följande:
    Tack, det är du med! Din lena kropp gör mig fortfarande knäsvag när jag tänker på det. GAH!!!!!

Få se...snart är det 6månaders cremoniet...  
      Ja.

Mår du bra annars och så? Hur har barnen det?

Jag saknar dig om jag inte redan har sagt det.   
  • I Rose I

Ha det gott Och. Ni andra med. 

De flesta män kan likställas med fästningar. De håller sig fast, suger ur allt man har och duger typ till ingenting!
    (Jag skrev de flesta innan någon tar illa upp) 

Det finns människor och så finns det män! En släkte för sig. 

Puss på er alla män som kvinnor här inne itråden. {#emotions_dlg.flower}         

• I Rose I
    och skrev 2013-07-04 00:53:59 följande:
      Ja.
    Mår du bra annars och så? Hur har barnen det?

Jag saknar dig om jag inte redan har sagt det.   
    Det är okej med mig, har hänt massooooor sen sist men jag ska inte förpesta tråden allt för mycket. Släktbråk, relationsproblem (med Kamran som börjar få psykos och gör mitt liv till rent helvete psykiskt), stora sonen har kommit in i tonårsperioden och ger mig gråa hårstrån, mannen har nått toppen av åldersnoja och hans utseendefixering tar DÖD på mig, saknar min mor något fruktansvärt men annars helt okej. Börjar acceptera tillvaron för varje dag som går. Lillen växer. 

*Kramar om dig HÅRT*

Lovar att titta in lite oftare och kanske och bara kanske kommer jag till 6månaders cremoniet. Slipper det helst.       
  • och
    I Rose I skrev 2013-07-04 01:02:48 följande:
    Det är okej med mig, har hänt massooooor sen sist men jag ska inte förpesta tråden allt för mycket. Släktbråk, relationsproblem (med Kamran som börjar få psykos och gör mitt liv till rent helvete psykiskt), stora sonen har kommit in i tonårsperioden och ger mig gråa hårstrån, mannen har nått toppen av åldersnoja och hans utseendefixering tar DÖD på mig, saknar min mor något fruktansvärt men annars helt okej. Börjar acceptera tillvaron för varje dag som går. Lillen växer. 

*Kramar om dig HÅRT*

Lovar att titta in lite oftare och kanske och bara kanske kommer jag till 6månaders cremoniet. Slipper det helst.       
    Kom och vila upp dig en vecka hos mig.

kram Hjärta 
  • PrimitivMan
    I Rose I skrev 2013-07-04 00:20:29 följande:
    Det enda män duger till är sex och ingenting annat! Hade man kunnat få den njutningen på annat håll hade en relation mellan två kvinnor varit det ultimala.
    Lösningen på problemet:

Is sex dirty? Only if it's done right