• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-10-29 21:51:18 följande:
    precis!
    Kyss
    Kyss! Hjärta
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    ULF !!!!!  FÖR FAN....

Som kapten på skutan, så föreslår jag att du inför, enligt nedan bilagda bilaga, följande genomgång av säkerhetsföreskrifterna. Innan du för fram gasreglaget på max och släpper bromshelvetet...

">

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 09:17:21 följande:
    ULF !!!!!  FÖR FAN....

Som kapten på skutan, så föreslår jag att du inför, enligt nedan bilagda bilaga, följande genomgång av säkerhetsföreskrifterna. Innan du för fram gasreglaget på max och släpper bromshelvetet...

" rel="nofollow" target="_blank">

Ja du Anton det vore något. Bra film.
    Skulle ha varit till London nu men  det blev ett byte så jag far bara direkt till SDL för att övernatta. En bra arbetsdag men 40 minuters flygning.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-10-30 09:29:04 följande:
    Ja du Anton det vore något. Bra film.
    Skulle ha varit till London nu men  det blev ett byte så jag far bara direkt till SDL för att övernatta. En bra arbetsdag men 40 minuters flygning.
    Fan, Ulf, jag flyger inte ofta, men jag hoppas för allt jävla smör i Småland att det blir med dig som kapten nästa gång. Det vore fett nice....Glad
  • ulfsas

Lite OT kanske...ser fram mot en Oscar för detta.

Glömde att jag redan har fått en Oscar. Han är 16 år nu.Solig 

• Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-10-30 09:42:20 följande:
    Då blir det race al la länken 

Solig 
    Inlägg 33 928, om det är okej med dig Ulf. Så tar jag tillbaka det !!!
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 10:07:24 följande:
    Inlägg 33 928, om det är okej med dig Ulf. Så tar jag tillbaka det !!!
    Jaså, trodde inte du bangade för sådant.

Har faktiskt gjort en 180* handbromssväng utanför Sky City med pax ombord ingen märkte något.

Anledningen var att det var extremt halt den morgonen så det släppte och vi snurrade runt med en ca 55 tons vikt och 120 pax... 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-10-30 10:44:34 följande:
    Jaså, trodde inte du bangade för sådant.

Har faktiskt gjort en 180* handbromssväng utanför Sky City med pax ombord ingen märkte något.

Anledningen var att det var extremt halt den morgonen så det släppte och vi snurrade runt med en ca 55 tons vikt och 120 pax... 
    FUCK....det hade, helt ärligt varit häftigt att varit med där, och nädå, jag skulle inte banga för det du länkade till, min målsättning är att åka med en MIG-29:a, få uppleva 9 G och åka runt MACH 1 i trädtoppshöjd, shit alltså,
    men 13 500 € för 45 minuter i nämnda MIG-29:a är lite i mesta laget. 

Men nån gång så...fan. Jag måste bara testa.....!