• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-10-24 18:40:08 följande:
    Av filosofiska skäl. Jag är optimistisk och liksom Ayn Rand vill jag tro att människan besitter egenskaper av hjälte med integritet och smak för frihet, för egen del men också för andra.
    Jo fast det som är lite mer kontroversiellt är dock vad Ayn Rand definierar som hjälte, dvs det är inte den som offrar sig för andra som är "hjälten", utan det rätta är att handla utifrån sin egen nytta (vilket iof kan betyda att man gör något för andra men att man gör det för sin egen skull). Egoism lyft till livsfilosofi typ.

Vilket jag dock håller helt med om. Altruism finns inte utan alla människor  handlar egentligen för sin egen nytta men många inser inte det. Att offra sitt eget liv för andra kan ses som höjden av självuppoffring, men det kanske är att dö med en kort stunds lycka att få leva kvar i minnet av de man räddar. Inget fel i det dock. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-10-24 18:53:48 följande:
    Jo fast det som är lite mer kontroversiellt är dock vad Ayn Rand definierar som hjälte, dvs det är inte den som offrar sig för andra som är "hjälten", utan det rätta är att handla utifrån sin egen nytta (vilket iof kan betyda att man gör något för andra men att man gör det för sin egen skull). Egoism lyft till livsfilosofi typ.

Vilket jag dock håller helt med om. Altruism finns inte utan alla människor  handlar egentligen för sin egen nytta men många inser inte det. Att offra sitt eget liv för andra kan ses som höjden av självuppoffring, men det kanske är att dö med en kort stunds lycka att få leva kvar i minnet av de man räddar. Inget fel i det dock. 
    det är precis den kontrast och antagonism som jag tycker är vacker hos henne...att bara ge leder inte någonstans om man inte gör det av egen nytta, det är ett sätt att visa andra respekt och kärlek dvs att också tillskriva dem rätten till samma frihet och vilja att vilja ge till mig för det gör dem riktigt glada...och vice versa.

När det gäller självuppoffring så tänker jag på snubbar som spränger sig i luften och tror att de skall få knulla 10 000 oskulda i himlen eller nå´t i den stil...idiotiskt
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-10-24 19:19:00 följande:
    det är precis den kontrast och antagonism som jag tycker är vacker hos henne...att bara ge leder inte någonstans om man inte gör det av egen nytta, det är ett sätt att visa andra respekt och kärlek dvs att också tillskriva dem rätten till samma frihet och vilja att vilja ge till mig för det gör dem riktigt glada...och vice versa.

När det gäller självuppoffring så tänker jag på snubbar som spränger sig i luften och tror att de skall få knulla 10 000 oskulda i himlen eller nå´t i den stil...idiotiskt
    haha jag tycker det låter rätt mycket som egennytta dock. Evigt liv och få knulla hur många oskulder man vill . Fast för min del så behöver de inte vara oskulder dock. Bättre begagnad kan funka det med (det är bara bökigt med oskulder). 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Vad glad jag blir när ni varvar fina diskussioner med rumpor

Duktiga pojkar!

Djup med djup.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 19:57:30 följande:
    Vad glad jag blir när ni varvar fina diskussioner med rumpor
    Duktiga pojkar!
    Djup med djup.
    Marie-Pierre Bouchard, Just For Laughs. Mycket fin röv.

Se hela klippet här :

">

Henne arsle är bara grant... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2013-10-24 21:35:37 följande:

Se hela klippet här :

" rel="nofollow" target="_blank">

Henne arsle är bara så grant... 
    lite platt i min smak
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-10-24 21:35:37 följande:

Se hela klippet här :

" rel="nofollow" target="_blank">

Henne arsle är bara så grant... 
    Haha alltså när jag ser klippet tänker jag bara..."MÄN!!!"
    Hennes rumpa är lite för platt tycker jag. Jag gillar kurvor. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 22:30:05 följande:
    Haha alltså när jag ser klippet tänker jag bara..."MÄN!!!"
    Hennes rumpa är lite för platt tycker jag. Jag gillar kurvor. 
    Den ena rumpan utesluter inta alltid den andra.
     Anton och jag har tydligen någorlunda samma smak. En mer kurvig är ju inte fel hellerSolig
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-10-24 22:36:44 följande:
    Den ena rumpan utesluter inta alltid den andra.
     Anton och jag har tydligen någorlunda samma smak. En mer kurvig är ju inte fel hellerSolig
    Nästan alla rumpor är fina men jag gillar slanka kroppar med kurvor mest av allt
    En markerad midja med en vacker rund rumpa är vackert...och nu snackar jag inte Birger-style.
    Utan mer.... 

Something to dig into

• ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 22:42:31 följande:
    Nästan alla rumpor är fina men jag gillar slanka kroppar med kurvor mest av allt
    En markerad midja med en vacker rund rumpa är vackert...och nu snackar jag inte Birger-style.
    Utan mer.... 

Something to dig into

Då har även du och jag samma smak. Detta även ang Birgers kvinnobakar, 

Men, smaken är som baken delad eller som man säger i min gamla hemstad GBG.
    Smaken är som röven klövenFlört