• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 22:42:31 följande:
    Nästan alla rumpor är fina men jag gillar slanka kroppar med kurvor mest av allt
    En markerad midja med en vacker rund rumpa är vackert...och nu snackar jag inte Birger-style.
    Utan mer.... 

Something to dig into

Håller jag med om! Bra grepp där.

Jag är även väldigt svag för nacke, skuldror  och ryggslut. Jag kan tycka en djup urringning bak är minst lika sexig som framtill om inte sexigare. På rätt kropp med rätt hållning. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-10-24 23:10:05 följande:
    Håller jag med om! Bra grepp där.

Jag är även väldigt svag för nacke, skuldror  och ryggslut. Jag kan tycka en djup urringning bak är minst lika sexig som framtill om inte sexigare. På rätt kropp med rätt hållning. 
    En bra hållning kan göra nästan vilken kropp som helst vacker. Det är underbar med män och kvinnor som bär upp sig själva vackert.
    Jag började rida när jag var så ung (hästar mina vänner, hästar) att jag blev hjärntvättad in till en bra hållning. Hade en tysk krigsveteran som ridlärare när jag var 6 år som skrek "bak med axlarna, fram med bröstet, rörlig i höfterna!!"

Men rent generellt så är smidiga, graciösa kroppar så vackra...och ja ryggar är vackra. Gillar kvinnan på bildens rygg.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger

Nallen sa en väldigt bra sak om hur den perfekta kvinnorumpan är: "Man ska kunna ta på den".

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-10-25 00:13:01 följande:
    Nallen sa en väldigt bra sak om hur den perfekta kvinnorumpan är: "Man ska kunna ta på den".

Klok Nalle. Synnerligen klok Nalle.

Sov gott.goingtobed.gif 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas
    lille Birger skrev 2013-10-25 00:13:01 följande:

Bättre en rumpa i hands än 10 i skogen.

God natt. 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-23 21:45:49 följande:
    Jag anser att de är sämre på det. Kanske FÖR ATT det tar sig andra uttryck. Våld, kriminalitet m.m är ju orsaker varför många unga män sabbar skolan och förblir pojkar som gastar om respekt.
    Jag tycker inte att samhället fångar upp här speciellt bra, nej.

Läste något intressant lite relaterat till detta. Om självmord. Det är ju allmänt(?) känt att självmordsfrekvensen är högre bland män än kvinnor (ca dubbelt så hög). Men vad tror du relationen är i USA om man jämför självmord bland vita och svarta? Utan att googla nu
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-10-25 21:47:35 följande:
    Läste något intressant lite relaterat till detta. Om självmord. Det är ju allmänt(?) känt att självmordsfrekvensen är högre bland män än kvinnor (ca dubbelt så hög). Men vad tror du relationen är i USA om man jämför självmord bland vita och svarta? Utan att googla nu

Utan att googla tror jag att vita begår fler självmord.

Men berätta! Och länka gärna till det du läst om det finns en länk
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-26 12:21:52 följande:

Utan att googla tror jag att vita begår fler självmord.
    Men berätta! Och länka gärna till det du läst om det finns en länk
    Ja du har helt rätt. det är dubbelt (per 100 000) så många vita män än svarta män som begår självmord. Även andra etniska grupper har lägre frekvens. Jag undrar varför det är så att vita män har högst självmordsfrekvens? 

http://www.suicide.org/suicide-statistics.html

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-24 22:42:31 följande:
    Nästan alla rumpor är fina men jag gillar slanka kroppar med kurvor mest av allt
    En markerad midja med en vacker rund rumpa är vackert...och nu snackar jag inte Birger-style.
    Utan mer.... 

Something to dig into

Precis
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-10-26 16:46:44 följande:
    Ja du har helt rätt. det är dubbelt (per 100 000) så många vita män än svarta män som begår självmord. Även andra etniska grupper har lägre frekvens. Jag undrar varför det är så att vita män har högst självmordsfrekvens? 

www.suicide.org/suicide-statistics.html

existentialism kombinerat med att man har det bättre än andra......
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz