• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 21:51:29 följande:
    Jag har fortfarande sonens spjälsäng kvar om du vill ha den. Kunde inte kasta bort det utan jag har den kvar ihopp om att ge den till en som kan ha användning för det.  Jag vill inte ha pengar för det. Sluta larva dig och acceptera det. Nalle Säg bara till så ber jag K köra den till dig om du vill.
    Wooow gärna! Det vore skitnice Hjärta
  • I Blackrose I

Nej, dags att hoppa in i duchen och lägga sig. Gonatt tjejer. Nalle

(Assault, jag kan även hjälpa dig med barnvagn (NY) om du vill för ett pris långt under butikspris men jag ska inte tränga mig på. Du bestämmer själv. {#emotions_dlg.flower})

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 21:37:05 följande:
    En sån hade jag och det hjälpte jättemycket.

medium.tradera.com/615/127175615_1.jpg
    Aha, ska försöka fixa det! Jag är liksom inte handikappad riktigt men när jag går länge så börjar det göra ont och det på fast underlag, när jag är på jobbet går jag hela tiden i ett krängande tåg så det lär inte göra saken bättre direkt..
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:04:21 följande:
    Gonatt tjejer. Nalle
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 22:03:32 följande:
    Wooow gärna! Det vore skitnice Hjärta
    Good, ska prata med K och se när han kan komma förbi och hämta det. Hör av mig till dig via tel.

Tänk på det där med magbältet. Du kommer känna skillnad.

Nalle{#emotions_dlg.flower}
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:04:21 följande:
    Nej, dags att hoppa in i duchen och lägga sig. Gonatt tjejer. Nalle

(Assault, jag kan även hjälpa dig med barnvagn (NY) om du vill för ett pris långt under butikspris men jag ska inte tränga mig på. Du bestämmer själv. {#emotions_dlg.flower})
    Barnvagnen är redan kirrad, men tack
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-19 22:06:12 följande:
    Hehe, glömde bort dig. Sorry men så har jag inte känt att du riktigt tycker om mig men jag kanske bara inbillar mig.

Godnatt. {#emotions_dlg.flower}
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-19 22:02:40 följande:
    Hmm, jag känner ju inte den där tanten så kan inte svara på om hon är en mobbare. Rynkar på näsan
    Jag lovar att skydda dig i sådana fall. Du får gömma dig bakom mina bröst.
Svar på tråden Trash-tråden