• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Hej, förlåt för att jag byter ämne.Rynkar på näsan Vet ni om man får slå på tuttarna i kvinnlig kampsport t ex mma?

• Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-09-25 15:12:54 följande:
    Ja det är faktiskt helt sjukt, egentligen får de inte göra så om man inte har ett väldigt gammalt körkort. Tycker det är lite knäppt av de som bokade biljetten också att inte ta reda på om han har pass med sig eller ej. Det är ju inte helt självklart att man har det om man bara ska resa i europa.
    Låter skumt. Jag var i Amsterdam i måndags över dagen och glömde oxå passet, men det funkade utmärkt. Åkte iofs med KLM och SAS.
    Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-25 16:02:22 följande:
    Låter skumt. Jag var i Amsterdam i måndags över dagen och glömde oxå passet, men det funkade utmärkt. Åkte iofs med KLM och SAS.
    Jo det är tydligen bara ryan som är sådär petiga
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-25 15:50:35 följande:
    Hej, förlåt för att jag byter ämne.Rynkar på näsan Vet ni om man får slå på tuttarna i kvinnlig kampsport t ex mma?
    Ja det får man, i mma iaf
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-25 15:48:35 följande:
    hallå där hur är livet?
    Jag har 2 döttrar och det är det bästa jag vet....pappas tjejer som kan allt en tjej skall men som också kommer att mästare i kampsport "watch out all the assholes of the world....cos´ my girls will be beautiful and kisking asses!"
    Jag vill ha två av varje nu är ju inte ena sonen min men han kommer att bo med oss så småningom så han kommer nog bli "min" ändå
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-25 15:50:35 följande:

Byt kanal om det är för jobbigt att titta på.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-25 16:06:43 följande:
    Ja det får man, i mma iaf
    Men gör inte det ont? Gråter
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-25 16:44:15 följande:
    Men gör inte det ont? Gråter

Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen! {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Trash-tråden