• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 14:51:24 följande:
    Vad tråkigt.

Hur kunde han tappa bort sitt pass?  
    Han har inte tappat bort det, han flög dit med norwegian och legitimerade sig med körkort. Man ska ju egentligen inte behöva pass inom schengen, det är bara ryan som är fittiga. Som tur är behöver han inte betala någon biljett eftersom han åkte dit på jobb. Men det finns inga flyg hem förrän imorgon kväll, det är ju tråkigt. Han kommer hem innan min födelsedag iaf, alltid något
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 14:57:15 följande:
    Han har inte tappat bort det, han flög dit med norwegian och legitimerade sig med körkort. Man ska ju egentligen inte behöva pass inom schengen, det är bara ryan som är fittiga. Som tur är behöver han inte betala någon biljett eftersom han åkte dit på jobb. Men det finns inga flyg hem förrän imorgon kväll, det är ju tråkigt. Han kommer hem innan min födelsedag iaf, alltid något
    Väldigt dålig stil av dom, jag hade varit vansinnig.

• MrsAssault

Asså igår kväll låg jag på sidan i sängen och plötsligt kände jag hur bebisen vände sig, inget konstigt med det, han vrider och vänder sig lite då och då men den här gången promenerade han på den sidan av magen som låg mot sängen hahaha så jävla söt, jag kände små fotsteg typ Hjärta

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:07:15 följande:
    Väldigt dålig stil av dom, jag hade varit vansinnig.
    Ja det är faktiskt helt sjukt, egentligen får de inte göra så om man inte har ett väldigt gammalt körkort. Tycker det är lite knäppt av de som bokade biljetten också att inte ta reda på om han har pass med sig eller ej. Det är ju inte helt självklart att man har det om man bara ska resa i europa.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 15:08:36 följande:
    Asså igår kväll låg jag på sidan i sängen och plötsligt kände jag hur bebisen vände sig, inget konstigt med det, han vrider och vänder sig lite då och då men den här gången promenerade han på den sidan av magen som låg mot sängen hahaha så jävla söt, jag kände små fotsteg typ Hjärta
    Åh, vad mysigt!

Nästan så att jag blir sugen på en till, det är en härlig känsla. Solig

Vilken vecka var du i?   
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:13:58 följande:
    Åh, vad mysigt!

Nästan så att jag blir sugen på en till, det är en härlig känsla. Solig

Vilken vecka var du i?   
    Ja det var sjukt mysigt, jag bara fnissade hysteriskt haha jag är i vecka 29
  • MrsAssault

En kompis som har tre barn säger att hon skulle älska att vara gravid igen bara för att det är så mysigt med allt men hon vill absolut inte ha fler barn haha

• och

Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:34:54 följande:
    Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 
    Jag har alltid velat ha typ 3 barn, M vill ha 4 Om jag fick bestämma så skulle jag fixa två flickor till efter den här, då har tjejerna varandra och killarna varandra (min man har en son redan )

Jag har alltid önskat att jag hade en syster och om min bror hade haft en bror så kanske han inte hade blivit så mobbad när han var liten.
  • Aynrand

hallå där hur är livet?
    Jag har 2 döttrar och det är det bästa jag vet....pappas tjejer som kan allt en tjej skall men som också kommer att mästare i kampsport "watch out all the assholes of the world....cos´ my girls will be beautiful and kisking asses!"

Svar på tråden Trash-tråden