• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och

Vad hände förresten med NiceBoyWrongPlace?  

Han försvann snabbt. Fyndigt nick, dock. 

• Yoyna
    och skrev 2011-09-25 21:07:58 följande:
    Det förstår jag. Lustgas funkar säkert jättebra.

De fixar nog armen på fem sekunder.

Ja, jag tänker så oxå.
    och skrev 2011-09-25 21:10:45 följande:

Missade honom???
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:10:45 följande:

Ah den snubben känner jag (såklart) han dök först upp under nicket "Suffering", men blev avstängd. Sedan har han haft flera andra nick men jag känner lukten av honom på mils avstånd. Han har också hetat "yttrandefrihet" typ och "tobias billström" och en massa annat trams.
    Han brukar roa sig med att posta rasistiska skämt som kommentarer på min och Jadeds blogg (han säger givetvis inte att det är han men som sagt, lukten...och hans mycket säregna skrivstil avslöjar honom).

I början av hans karriär som NBWP gjorde han parodi på mig. Men sedan orkade han väl inte längre.
    Han hette även "judebonnier" eller liknande ett tag...haha...

Han kommer tillbaks! Have no fear...      
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:16:29 följande:

Ah den snubben känner jag (såklart) han dök först upp under nicket "Suffering", men blev avstängd. Sedan har han haft flera andra nick men jag känner lukten av honom på mils avstånd. Han har också hetat "yttrandefrihet" typ och "tobias billström" och en massa annat trams.
    Han brukar roa sig med att posta rasistiska skämt som kommentarer på min och Jadeds blogg (han säger givetvis inte att det är han men som sagt, lukten...och hans mycket säregna skrivstil avslöjar honom).

I början av hans karriär som NBWP gjorde han parodi på mig. Men sedan orkade han väl inte längre.
    Han hette även "judebonnier" eller liknande ett tag...haha...

Han kommer tillbaks! Have no fear...      
    Det lär han göra. Fast det är ju bättre om han lägger energi på att skriva idiotiska inlägg här och på er blogg, då är det färre som behöver träffa honom irl iaf.

Men obehagligt dock, att förfölja någon på det sättet. Eller är du inte arg? 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:19:45 följande:
    Det lär han göra. Fast det är ju bättre om han lägger energi på att skriva idiotiska inlägg här och på er blogg, då är det färre som behöver träffa honom irl iaf.

Men obehagligt dock, att förfölja någon på det sättet. Eller är du inte arg? 

Nej, jag orkar inte bli arg på sådant trams haha...
    Undviker honom istället. Han är så långt ifrån verkligheten att det liksom bara blir surrealistiskt. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Den här bilden tyckte jag inte om alls. Får helt fel associationer.

Men skorna var lite coola.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Läskigt.
Svar på tråden Trash-tråden