• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-25 15:34:54 följande:
    Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 

Å va jag håller med! Men jag tycker inte att graviditeten är jättelätt, lite för lång väntan. Skulle däremot gärna föda några till men är väldigt medveten om att jag inte skulle räcka till och vara en bra förälder till fler.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-09-25 16:52:30 följande:
    Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen! {#emotions_dlg.djavulsk}

Okej, men jag menar kan inte brösten ta allvarlig skada?
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-25 17:04:38 följande:
    Okej, men jag menar kan inte brösten ta allvarlig skada?

Ah, du tänker så...

Brösten är ju i huvudsak uppbyggda av fett och mjölkkörtlar. När en kvinna inte ammar finns ju de körtlarna men jag tror inte att de tex skulle kunna gå sönder. I samband med amning kan ju mjölkgpngar täppas igen och ge upphov till inflammtioner och i värsta fall bölder.

Slag mot brösten tror jag inte är så farligt egentligen, värre då med slag mot mage och rygg där organ ligger relativt oskyddade under. Extremt våld mot brösten/bröstkorg skulle kunna knäcka några revben och på det viset orsaka skada. Brösten är ju en "mjukdel". Men jag vet inte, det här var bara fria spekulationer!    
  • Yoyna
    Yoyna skrev 2011-09-25 17:14:15 följande:

Ah, du tänker så...

Brösten är ju i huvudsak uppbyggda av fett och mjölkkörtlar. När en kvinna inte ammar finns ju de körtlarna men jag tror inte att de tex skulle kunna gå sönder. I samband med amning kan ju mjölkgpngar täppas igen och ge upphov till inflammtioner och i värsta fall bölder.

Slag mot brösten tror jag inte är så farligt egentligen, värre då med slag mot mage och rygg där organ ligger relativt oskyddade under. Extremt våld mot brösten/bröstkorg skulle kunna knäcka några revben och på det viset orsaka skada. Brösten är ju en "mjukdel". Men jag vet inte, det här var bara fria spekulationer!    
    skulle ha skrivit bröstkörtlar. Mer korrekt.
  • I Blackrose I

Hej guys Solig

Hur är det med er?

Yoyna, tråkigt med din dotter. Hoppas det ordnar sig. Puss. Hjärta

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:16:22 följande:
    Hej guys Solig

Hur är det med er?

Yoyna, tråkigt med din dotter. Hoppas det ordnar sig. Puss. Hjärta

Hej Rose!!! Skrattande

Hur har helgen varit???

Tack, gullet Hjärta det ska alldeles säkert ordna sig!    
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:30:57 följande:
    Hej Rose!!! Skrattande

Hur har helgen varit???

Tack, gullet Hjärta det ska alldeles säkert ordna sig!    
    KyssNalle

Det har varit helt underbart men det känns fel av mig att skryta när du tydligen har haft det tufft under helgen.

Stackars din dotter. Det måste ha gjort jävligt ont.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:33:12 följande:
    KyssNalle

Det har varit helt underbart men det känns fel av mig att skryta när du tydligen har haft det tufft under helgen.

Stackars din dotter. Det måste ha gjort jävligt ont.
    Men sluta, va fånig du är!!! Det är ju inte jag egentligen som haft det tufft utan min dotter och hon verkar klara det utmärkt med tanke på omständigheterna!

Du vet att jag vill veta allt och om du inte vill ta det här så tar vi det nån annanstan!   
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-25 19:35:20 följande:
    Men sluta, va fånig du är!!! Det är ju inte jag egentligen som haft det tufft utan min dotter och hon verkar klara det utmärkt med tanke på omständigheterna!

Du vet att jag vill veta allt och om du inte vill ta det här så tar vi det nån annanstan!   
    Okejdå. Jag älskar Riga och nattlivet i Riga är helt underbart. Klubbarna där går inte att jämföra med Sverige alls. Vi gick till en svartklubb i fredags där man kunde göra vad som helst. Makens kusin hade urkul. Han hade 5privata tjejer och kände sig uppe i sjunde himmeln. Själv drack jag alldeles för mycket och släppte verkligen loss. Drömmer Födelesedagspartyt blev mycket lyckad. Ryssar är galna (Ja, jag vet att folk från Lettland inte är ryssar men jag bryr mig inte (Same ---- different name Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}).

Vad vill du veta?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:41:46 följande:
    Okejdå. Jag älskar Riga och nattlivet i Riga är helt underbart. Klubbarna där går inte att jämföra med Sverige alls. Vi gick till en svartklubb i fredags där man kunde göra vad som helst. Makens kusin hade urkul. Han hade 5privata tjejer och kände sig uppe i sjunde himmeln. Själv drack jag alldeles för mycket och släppte verkligen loss. Drömmer Födelesedagspartyt blev mycket lyckad. Ryssar är galna (Ja, jag vet att folk från Lettland inte är ryssar men jag bryr mig inte (Same ---- different name Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}).

Vad vill du veta?

Jag vill veta ALLT, precis som vanligt! Kul att släppa loss... Drömmer

Det låter fantastiskt! Fan va jag längtar efter att bara gå ut å glömma allt annat! Haha, kan tänka mig att fem privata tjejer får i princip vilken man som helst att spinna loss fullständigt!  
Svar på tråden Trash-tråden