• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Oh, shit...

Herregud. Vart är världen på väg???   
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:32:03 följande:
    Precis, tycker det är helt sjukt.
    Jag ogillar sådant skarpt.  

Ja skorna är coola, men så, så, så fel på henne. 
    Alltså du skulle ju kunna visa den bilden för typ 100 vuxna karlar, utan att berätta vem hon är, och fråga om de skulle ligga med henne om de fick chansen och jag kan lova att åtminstone 70 av dem skulle säga ja direkt.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:32:03 följande:
    Precis, tycker det är helt sjukt.
    Jag ogillar sådant skarpt.  

Ja skorna är coola, men så, så, så fel på henne. 
    Jag har sett andra bilder där de mer har klätt ut sig, så som småflickor gör, och då har jag inget emot att de är sminkade osv. Men att anspela på sex känns verkligen helt tokigt. 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-25 21:38:14 följande:
    Alltså du skulle ju kunna visa den bilden för typ 100 vuxna karlar, utan att berätta vem hon är, och fråga om de skulle ligga med henne om de fick chansen och jag kan lova att åtminstone 70 av dem skulle säga ja direkt.

Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:41:44 följande:
    Jag har sett andra bilder där de mer har klätt ut sig, så som småflickor gör, och då har jag inget emot att de är sminkade osv. Men att anspela på sex känns verkligen helt tokigt. 

Nej alltså det där känns för genuint menat, förstår du vad jag menar?
    Inte som en roll eller utklädnad. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:45:16 följande:

Mmm antagligen, men ser hon inte galet ung ut? Alltså lite väl ung, även för ett kåt snusko?
    De har nog tappat omdömet redan innan blicken når ansiktet.  *gissar*
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:48:08 följande:
    Kräks
    Ja. Och: DödDödDöd på riktigt för en gångs skull.

En annan fråga:

Om man gör gelénaglar, slipar de då ner naglarna under lika mycket som om man gör i akryl? 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-25 21:49:51 följande:
    Ja. Och: DödDödDöd på riktigt för en gångs skull.

En annan fråga:

Om man gör gelénaglar, slipar de då ner naglarna under lika mycket som om man gör i akryl? 

Slipar ner? På längden menar du? Jag tycker inte de slipar så mycket...eller hur menar du?
    Jag har faktiskt aldrig gjort gelénaglar, bara akryl. Men tänkte göra gelé i veckan faktiskt  
Svar på tråden Trash-tråden