Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-06-14 12:14:32 följande:
    VA I HELVETE, Birger !!!   Var hittar du allt, du är ju fan makalös...

Och PM !!!  Vad säger du, det är väl också att klassa som ohälsosam arbetsställning, sånt exempellöst förfall, hon tänker definitivt inte på skadorna hon åsamkar sin rygg. Usch.

Verkar också vara en olämplig arbetsställning. Har de inga skyddsombud på de här arbetsplatserna?

Dessutom skulle jag åberopa själsligt lidande som kollega att ha arbetskamrater som går klädda på det sätter och exponerar sig så. Om hon nu inte har lust att följa med in i kopieringsrummet och hjälpa mig att eh fylla på pappret i facket längst nere. Eller något.

Hmm varför får jag massa tankar om alternativa användningsomården för linjaler?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-14 15:24:14 följande:
    Så länge det inte är häftapparaten du funderar på är det väl lugnt.

I övrigt så tror jag att min u-ringning skulle kunna anmälas till skyddsombudet idag. Tänkte inte på hur djup ringningen var när jag klädde på mig men eftersom de flesta av det manliga könet idag har ägnat större tid att fästa blicken i bysthöjd än i ögonhöjd inser jag att något gick snett. 
    Hmm är vi män så indiskreta? Jag tycker själv jag bara smygtittar lite diskret som inte borde märkas. Fast att tungan hänger långt nere kanske avslöjar mig.

Ja det är definitivt ett fall för skyddsombudet och tillhörande korrigering med linjalen! Saknar ni skyddsombud kan jag nog alltid hjälpa till. Jag ställer alltid upp för mina medmänniskor.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-14 16:20:03 följande:
    Så indiskreta? Minst sagt. Trots att jag gjobbar i ett strikt kostymparadis så ser jag ibland hur dessa kontrollerade karlar omvandlas till någon sorts Hedenhös med tomt stirrande blick så fort ett par bröst närmar sig.

Men du är en fin, generös kille som så artigt ställer upp med linjalen. {#emotions_dlg.flower} 
    Jag är så oskyldig av mig att inga kvinnor tror att jag skulle medvetet titta på deras bröst. Så hemskt av dem att betrakta dig som ett sexobjekt. En kvinna är inte bara två bröst (nej hon har ju en rumpa också inte att förglömma) .

Jag är ytterst artig och hjälpsam om jag själv får säga det.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-06-14 17:48:06 följande:
    Denna bilden besvarar din fråga:

Läs texten så förstår du.
    Håller inte med. Visst är det trevligt med en härlig stjärt men inte på bekostnad av bröst.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-14 20:20:13 följande:
    One piece - ett p-piller för hela kroppen.
    Haha, du menar det dödar lusten?

Har släktingar där både han och hon springer omkring i sparkdräkt..förlåt One-piece.Gulligt eller hur? Skulle hellre klä mig i högklackat och kjol .
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-06-14 20:29:06 följande:
    Jag tror dig faktiskt inte.
    Du tror inte jag passar så bra i högklackat och kjol?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-14 21:10:16 följande:
    Ja det är liksom kroppskondom och erotikdödare i ett.
    Den man eller kvinna som klarar av att tända på en person i one-piece borde få nån slags kåthetspris.
    Fast jag gick förbi en affär som bara säljer One-piece och tittade in genom fönstret. Vad får jag se om inte en riktigt läcker sak som såg ruggigt sexig ut trots klädd i One-Piece. Vad är priset ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-14 21:19:09 följande:
    Okej, glömde säga att du är utom tävlan. Du kan ju säkert gå i gång på muminmamman bara hon viftade lite på rumpan.
    Nej men på Snorkfröken
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 23:31:51 följande:
    Min fina dotter och jag hade ett litet bråk häromdagen.
    Jag blev portad från hennes rum med följande lapp på dörren;

Haha. Gillar speciellt det om "bara om man skall leta strumpor och kläder"
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 23:47:37 följande:
    PM;
    Ja. Har några år kvar till tonåring så än så länge finns det kryphål.
    Haha ja vänta du bara. Tonåring + PMS = helvete
Svar på tråden Trash-tråden