Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-06-18 19:57:27 följande:
    Tjena alla trashare,
    Jag blev inspirerad idag och jag skapade denna tråd
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m65418241.html

det är s mkt snack om utlänningar hela tiden för att inte rata om den underliggande rasismen som luktar skit på långt håll...så jag tänkte så där:

varför inte kasta ett köttben till alla dessa människor? hur kul som helst kom gärna med oanständiga förslag/inlägg ni får till och med prata om analsex speciellt om ni skyller på utlänningar....

det här skall bli roligt, hoppas ett antal rasister lyckas bli utkastade från FL (om de blir provocerade så klart och om det finns fula typer som gärna anmäler dem...)
    Vilken honeytrap för rasister ..
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-19 00:09:36 följande:
    Du fann det specifika.
    haha förstod nästan det . Om du inte läst de sista meddelandena i den tråden än så ta ett djupt andetag och försätt dig i tillstånd av lugn (du kommer behöva det)  innan du gör det.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-19 23:57:58 följande:
    Ja sluta prata om bröst för annars får PM kåtslag.
    Ja precis tänk på stackars mig. Jag lider av akut bröstunderskott just nu. Skit samma hur man man mäter BH storlekar, de skall ju ändå tas av! 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-20 14:13:01 följande:
    Verkligen inte Rose.
    Han är en man, ingen pojke. Jag gillar inte pojkar med plutmunnar och inoljade kroppar  
    *plutar sexigt med munnen*

Undras om det funkar att olja in sig i olivolja. Hmm.

Äsch jag är nog rökt att passa in i den idealbilden. Hustrun tyckte jag (när vi träffades) var "Lassgårds-typen" (obs det var rätt länge sedan!!) va fan det nu innebär. Stor och plöfsig? 

Fast själv tycker jag att jag är rätt snygg i rätt belysning (mörker) .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-21 11:03:10 följande:
    Plutmun och inoljade kroppar är inte idealbilden, det är Roseidealet!
    Jo jag vet . Själv anser jag att jag borde vara idealet för alla kvinnor, men eftersom jag är så ödmjukt lagd så inser jag givetvis att det finns olika smaker och att alla inte kan ha god smak.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-21 18:52:08 följande:
    Så min stjärt blir då kolonialiserad?

Haha! Bokstavligen

Coloniserad haha. Du har motbjudande humor
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-21 22:28:06 följande:
    Är det månne fler här inne som fått inboxningar av en ny stjärna som frågar om ansiktssprut? Och som dessutom påstår sig fråga "i all välmening". WTF????
    Är det bröstknullsmannen på nya äventyr ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-23 13:50:51 följande:
    Oj då. Stackars Rosen, förstod du inte att man ska dansa runt stången. Inte sitta på den.
    Det är inte lätt att skila på midsommarstången och midsommarståndet. Fast båda kan ge ömhet efteråt dock.
  • PrimitivMan

Själv hade jag en prydlig midsommar. Endast hemma med (och inte ens hela) familjen. Trååkigt. Var ju sugen på ett riktigt hederligt svenskt midsommarfirande där spriten flödar och man vaknar upp med fel hustru . Fast det käns ju bättre idag än vad det annars hade gjort.

Fast midsommar är lite amatörernas afton dock. Vi som är pro blir dyngfulla och beter oss vilken dag som helst ,

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-23 16:56:21 följande:
    Fast blommorna borde gett en hint på nåt vis.
    Det är en bra ledtråd. Om det nu inte är en man som tycker om att smycka organet. Själv brukar jag nöja mig med en röd ros i rumpan.

Och åhh, är det tuttavataren nu igen. Behöver du fylla på med snuskiga förslag i inboxen ?
Svar på tråden Trash-tråden