Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-01 16:26:10 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article15058375.ab

Otroligt kul skriven artikel.

"Som läkare är han van vid att se nakna människor. Men det hjälpte inte när kvinnan ryckte upp sin röda rock och visade sina bröst."

"Blev chockad

– Man är helt värnlös – man vet inte vad man ska göra. Jag sträckte händerna framför mig för att ta mig förbi..."

Varför råkar jag aldrig ut fär kvinnliga blottare? Undras hur man skulle reagerat dock. Fast jag betvivlar att jag skulle känna mig värnlös, om hon nu inte överföll mig och tryckte ned mig med sina bröst eller något.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-01 16:39:30 följande:
    BJ skulle blivit kränkt och diskriminerad Nalle
    Och älskat det! 
    Nej bara ifall hon hade satt sig över honom (och om dte är en rejäl rumpa)
  • PrimitivMan

Åh hittade just en helt underbar version av en av mina favoritlåtar (framförallt texten). En av få gånger då en cover slår originalet. Sinéad  O' Connor tar verkligen låten till en ny dimension med sin sensuella röst (och hela hon är rätt läcker med för den delen)

">

• PrimitivMan
    och skrev 2012-07-01 17:03:16 följande:
    Kanske för att du konsekvent säger nej till cam?
    Har jag konsekvent sagt nej till cam!!? Råkar man ut för kvinnliga blotterskor då? Då kanske man borde ge det en chans.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-07-01 17:31:14 följande:
    Ja, det  har du gjort. Gång på gång på gång.
    Det var ju verkligen dåligt av mig. Antagligen var jag rädd att mitt oskyldiga sinne skulle bli korrumperat av olämpliga tankar eller något.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-07-01 19:17:07 följande:
    Nu är det ju som så att PM och jag är riktigt bra kompisar, men det är klart, jag kan ge honom ett lämpligt straff för din skull eftersom han tydligen varit jävligt taskig mot dig. 

Således PM : Nästa gång jag har fest i Höladan och du och jag har 18 kvinnor å dela på tar jag hand om 10 st och du får hålla tillgodo med 8 st i stället för 9 st som är brukligt. Skyll dig själv, och lyd Annelie i fortsättningen.

Skäms på dig, PM.... 
    Det var ett brutalt straff! Men rätt skall vara rätt så klart.
  • PrimitivMan

Fast i dagens läge känns Grekland som ett rätt osäkert kort. Själv gillar jag Turkiet. Bättre mat än Grekland dessutom.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-07-02 22:51:47 följande:
    Men nu är det ju om ett år vi pratar om. Mycket vatten hinner rinna under broarna då.
    Och Turkiet har inte god mat!
    Joho, slår grekisk mat med hästlängder. Ät tex deras grytor som har stått och puttrat länge. Enda jag inte uppskattar är deras sötsliskiga bakverk.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-02 22:46:53 följande:
    Jag gillar inte Turkiet mycket faktiskt.
    God mat visst, men nej.

Jag tror Greklands turism kommer att hålla i sig och det vi ser är fallande priser. Svårt att tro att turismen kommer påverkas för mycket.
    Men jag kan ha fel
    Det har hänt.

Egypten är ett annat no-no.
    Jag är jättejobbig när jag ska resa. Jag blir genast politisk. Grekerna har fuckat upp, absolut, men Egypten spelar i en helt annan liga som är bortom det ekonomiska och handlar om riktigt förtryck. Aldrig att jag skulle lägga mina pengar på handdukar av egyptisk bomull eller en kameltur till pryamiderna.        
    Vad har du emot Turkiet? Jag kan förstå det om man varit tex i Alanya. Gillade inte alls. Själv är jag rätt förtjust i området runt Marmaris. Fast det är en rätt dryg transfer dit och inte så kul om man har mindre barn med sig.
  • PrimitivMan
    I Rose I skrev 2012-07-03 10:17:42 följande:
    Marmaris är otrolig vacker. Maten är urgott, priserna helt okej och man kan unna sig ett och annat i Turkiet. Har varit i Turkiet många gånger. Turen till Marmaris är inte kul men sist vi var där så åkte vi dit på kvällen och då däckade barnen och vi satt och njut av kvällsvärmen i bilen.
    Men har man barn ska man åka till Side. Vi var på Sun city apartment en gång. Blev förälskad i hotellet. Personalen, aktiviteterna och buffen var oslagbart.  

Jag har svårt för Grekland och greker. Var i Grekland (Kreta, Rethymnon) då när dom fortfarande har derakhma som valuta. Visst, det var okej, fin natur men nej, greker är alldeles för snobbiga för min smak. Undrar hur det kommer sig att näsorna pekar ner i munnen på dom när dom går med näsan 10 meter över halsen dygnet runt....     
    Har varit i Marmarisområdet några gånger. Tycker där är betydligt trevligare och avsevärt mindre turistigt än Alanya och Side. Har lite mer egen karaktär än bara vara turistort. Gillar turkiet, både mat och folk. Bara man tar dem på rätt sätt. Turkar är ett väldigt stolt folk och ser man bara till att behandla dem respektfullt så blir man bemött väldigt väl. Gäller väl iof överallt men i synnerhet i Turkiet.
Svar på tråden Trash-tråden