Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-05-21 23:34:58 följande:

Jag funderar vilken FL medlem (skrivande i sex delen) som man skall utse till mest irriterande och fixerad vid någon speciell fråga. Mina kandidater är (utan att gå in på några nick även om vissa är anonyma):

1) "Herr Kukstorleksångest" som dyker upp i alla trådar och pratar om kukstorlekar och att alla kvinnor vill ha stora kukar

2) Mannen som är fixerad vid att kvinnor har bättre orgasmer än män och att inte någon löser det problemet åt honom.

3) Mannen som dyker upp i alla otrohetstrådar och säger att alla som är otrogna (eller om de känner någon som är otrogen men inte berättar för den som är bedragen om otroheten) saknar empati och är egoister.

Nr 2 är väl minst jobbig. Nr 3 är rätt repetitiv också men värst alla kategorier är "Herr Kukstorleksångest". Han fortsätter i all oändlighet.

När man talar om trollen. Nr 2 har postat en ny tråd.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Är det någon mer än jag som känner sig sjukt trött på Samsung reklamen som popar upp hela tiden nu på FL.

På tal om reklam, älskar senaste(?)  ICA reklamen. Den med "hen"

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-04 22:14:03 följande:
    Leka vad?
    Och's förslag lät ju iofs festligt.

...eller den festliga leken "vems fjärkontroll är kopplat till vems ägg". En riktig partyhöjare.
    Ah det där är en nytt och innovativt sätt att göra bordsplaceringar på. Alla damerna lägger sin fjärrkontroll i en stor skål och sen tar herrarna en fjärrkontroll och försöker hitta sin bordsdam.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-04 22:22:11 följande:
    Bordsdam???? Vem fanken har tänkt sig att sitta ned och äta?
    Nej det är sant. Tror nog att du behöver stå upp. I alla fall om du fått vad du förtjänar .
  • PrimitivMan

Jag hade en sjukt skum dröm inatt. Kommer inte ihåg sammanhanget men jag drömde att jag körde motorcykel (alt att jag cyklade jävligt fort; vilket gör drömmen ännu konstigare)  med en Uzi i handen. . Höll i styret samtidigt som jag höll i Uzin.

Hur tolkar man en sån dröm? Hade varit sin sak om man hade sett någon thriller eller så.

Nu känner jag mig iof tom mer än vanligt kåt så det har väl någon underliggande sexuell betydelse. Men en Uzi? En fucking miniatyr kulsprutepistol!? Hade väl varit en sak om det hade varit en kulspruta buren Rambo style. Fast det hade varit knepigt att cykla så.

Borde nog gå i terapi eller något. Men jag är rädd att de skall låsa in mig och kasta bort nyckeln.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-05 10:49:11 följande:
    PM ska du nu börja skriva tillsammans med kukångestmannen? "Hjälp jag har en liten Uzi. Kommer tjejerna dumpa mig nu?"
    Haha. Nej en Uzi är precis som Anton påpekar ett väldigt dugligt vapen. Det viktigaste är trots allt verkan på målet. Att kunna skjuta av flera skott i snabb följd är inte att förakta.

Den dag jag börjar skriva tillsammans med kukångestmannen så söker jag terapi på riktigt. Trots risken att bli inlåst.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-06-05 19:05:40 följande:
    Pervon!
    Visst är de? Tur att du och jag är moralens fanbärare om står emot allt detta hemska snuskande.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-06-13 11:03:03 följande:
    Den här sekreteraren är nog inte medveten om att hennes kjol har åkt upp och man ser trosorna bakifrån. Cool

Jag tycker det ser ut att vara en icke ergonomisk arbetsställning det där.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-06-14 00:19:37 följande:
    Du tänker på dom höga klackarna ???
    Framförallt att stå med ena benet och sen andra benet på stolen och sen jobba vid datorn. Hur tänker hon egentligen?

Hade jag varit hennes chef hade jag nog varit tvungen att ge henne en bestraffning. För hennes egen skull. Då kan den arbetsställningen fungera dock.
Svar på tråden Trash-tråden