• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 12:57:05 följande:
    Ååhh! Men kan ni inte bara skärma av er från kärringen i ett par månader??? Måste ni ha kontakt?

Men, återigen: Andas, slappna av (karma, karma, karma... )   Två månader, eller hur?
    Puss och tack. {#emotions_dlg.flower}

Jag ska iväg och träna och sätta mig i bastun en längre stund.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:59:34 följande:
    Puss och tack. {#emotions_dlg.flower}

Jag ska iväg och träna och sätta mig i bastun en längre stund.

Åh, det låter jätteskönt!!! Det skulle jag behöva, jag går runt med tofflor, halsduk och en av min mans munkjackor - och fryser!!!! Burr!
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Början på ett nytt liv helt enkelt. Äpple
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:47:27 följande:
    Tack tjejen. Hjärta
    Det första jag får höra när jag ringer hem till fucking -------- är följande: "Jaha, så nu har du en till anledning att dra till dig uppmärksamhet och tvinga min son att stanna hos dig".
    Just nu längtar jag tills vi flyttar så jag åtminstone slipper ha henne i mitt liv. Grrrrr.
    Rose, vad skönt att höra att de har hittat vad som är fel. Det lär ju gå att ordna, och bara ni kommer iväg kommer antalet stressmoment i din närmsta omgivning minska med.

Men det gör förstås hur ont som helst med magsår.

Hoppas det känns bättre nu. Hjärta   
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-10-17 12:30:05 följande:
    helt fantastiska bilder.....den första bilden...vilken rumpa och vilka ben så kvinnligt och inbjudande. den nedersta bilden är väldigt sexig och kinky...detta stimulerar min fantasi

Jag kan också bidra med en bild som tillhör högklackat-temat.

Man kan tolka bilden som att hon sitter och väntar på att någon ska komma och göra något med henne underifrån. Tyvärr är hennes rumpa inget att hänga upp i julgranen. Rynkar på näsan
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-10-17 02:35:38 följande:
    Bara bilderna på föregående sida.
    åhh rusar dit. Om du lurar mig nu får du inget smisk, på länge!
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 21:40:26 följande:

Drömmer
    Åhh vilka läckra bilder sen....... Solig Nu kan jag nog överleva även denna dagen!
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-10-17 07:18:03 följande:
    Ok då förstår jag. Har du även jobbat som förare?

Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
    Gemensamma intressen eller bara lika stora (läs små) idioter som gillar självplågeri!
    och skrev 2011-10-17 08:26:25 följande:
    Vi kom fram till att det måste bero på en annan orsak än att vi är nattugglor som slarvar med att lägga oss i tid eftersom vi båda var vakna samtidigt och det var första gången på en månad minst som båda var vakna så sent. Månfasen trodde jag.

Fast nog ångrar jag att jag inte la mig i tid, är hur trött som helst idag.
    Mi tå! Går runt som i dvala.... och jag stod minsann ute och förbannade den där månen när jag tog sista blosset innan sängen, men det sket högaktningsfullt i mig och mina bannor! *morr*
  • HäckHäxan

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Crap, låter mindre kul. Det blir mkt kokt och okryddad mat nu då. De är väl den enda biten du kan styra, humöret och stress är svårt att kontrollera när man är en känslosam impulsiv varelse, detta har jag ju bara läst om och har ju absolut ingen personlig erfarenhet alls gällande dessa karaktärsdrag what so ever!

Jag var 19 år första gången jag fick söka för magkatarr, trodde läkaren skämtade med mig faktiskt.
  • Aynrand

Hej guys

mkt har du gått igenom känslomässigt under den senaste tiden, du gör upp med ditt förflutna och ständigt bearbetar det och du skall flytta långt bort.......
    Har jag förstått rätt så har du också slutat jobba inför flytten ...
    Yepp time to take it easier på ett sätt och lite tuffare på ett annat sätt. Aktivera dig och var rädd om dig!
     och tänk goda tankar som Yoyna sa.
    sköt om dig...Kram!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden