Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-13 17:56:09 följande:
    haha underbart!
    är det bra med dig?
    Kanon. Hoppas du har ett himmelskt liv för tillfället du också. {#emotions_dlg.flower}

Jajaja, det gäller er andra med....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 17:57:27 följande:
    Då måste lära dig kontrollera din tunga!
    Det finns en drös med kvinnor som tycker jag har en makalös kontroll på min tunga....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 18:24:25 följande:
    Hej Anton Hjärta

Har du inte tid för mig längre.  
    För dig har jag alltid tid, möjlighet och lust. Fast det vet du egentligen. Eller hur, min underbara kvinna.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 18:43:59 följande:
    Om du la ner mer tid på att visa mig dina makalösa tungegenskaper, eller i alla fall la lite energi på att sexchatta med mig hade både du och jag besparat moderatorerna en massa besvär. Du hade dessutom kunnat lägga all ilska på mig istället.

HjärtaHjärtaHjärta
    Jag skall bättra mig. Lovar och svär vid Allah och samtliga hans kvinnliga tjänarinnor.

Fast någon ilska har aldrig funnits med i bilden, jag kan inte bli förbenad av vad folk skriver på ett forum, men däremot finns det tydligen en och annan som har lite svårt för min ärlighet.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 19:14:04 följande:
    Jag gillar din ärlighet.

Men, så bra. Msn om en timme sådär? Solig
    Definitivt, min Kära, definitivt.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 19:48:55 följande:
    Nu har jg varslat svågern om vräkning! ska hyra ut hans rum fr 1a okt
    Vad hände med  :    "Skit på er"

Känns som att du inte är dig riktigt lik. Du mår väl hoppas jag. Gravid och allt. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:06:15 följande:
    Skit på dig!!!!!!!!!!!!!
    Sådärja, nu känner jag mig lugn igen. Fan va du skräms.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-13 20:07:52 följande:
    Nä men seriöst, det här är ju en snäll tråd. Gå in i den andra så kan jag rip you a new asshole
    Jag är så nöjd med mitt rövhål som det är. Men tack för vänligheten.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 20:04:15 följande:
    Mrs har alltiid varit snäll.
    Jag vet, jag var bara orolig för henne. Lovar. Har inga som som helst elaka avsikter.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 20:16:30 följande:
    Nej jag vet, du är så genomsnäll Skål
    Precis samma säger 98,87 % av medlemmarna här på FL. Så du har såklart rätt. Som vanligt.
Svar på tråden Trash-tråden