Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 15:49:14 följande:
    Du är snäll för att vara en psykotisk seriemördare Gravid!
    Nu älskar jag dig ännu mer.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-09-14 15:54:30 följande:
    Men herregud så soligt å glatt det blev! Glada onsdagen eller? Solig
    Såhär glad är jag faktiskt så gott som alltid. Personliga bortgånger eller tragedier är det enda som tillfälligt sätter ner min livsgnista. Jag är helt enkelt en jävligt glad skit.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-09-14 16:01:14 följande:
    fantastiskt helt enkelt!!
    Varför krångla till det....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-09-14 16:05:24 följande:
    Anton,
    på tal om grabbiga grejer vad tycker u om detta...lite snabbare, miljövänliga än en pansarvagn...
    jag drömmer om en MC...är man som jag uppvuxen på en mindre ort så har man kört alla möjliga fordon utan behörigt körkort, men en fet MC skulle sitta bra tycker jag ...snacka om sidospår

Har A-kort, och kört lite grann båge, men det var inget jag fastnade för, kände mig så jädra oskyddad, och ändå håller jag på med en del extremsport som tex fallskärmshoppning utan att vara ett dugg orolig. 
    Men just sitta på en båge i kanske 180 knyck med träden svisandes förbi kändes lite osäkert.

Jag har alltid mycket "säkerhetstänk" i bakhuvudet - säkert pga vad jag lärt under tiden jag skydiver - tittar altid var nödutgångarna finns vid hotellvistelse, hur många dörrar fram till trappan, hur många stolsrader fram till nödutgången när jag flyger reguljärt, exakt hur alla nödutgångar öppnas osv osv, säkert därför motorcykel känns osäkert. Jag är inte paranoid, försöker bara vara förberedd på vad som komma kan.

(Jag vet. Fallskärmshoppning !!!!!!!!!!)

Men däremot finns det inte mycket som går upp mot ljudet från en Ducka. Den låter bara så jävla underbart
    Har däremot aldrig kört Ducka själv, men det skall vara ganska jobbig maskin på längre sträckor. Men ljudet från Duckan är musik för Gudar. 

M1A1 Abrams har ju gasturbin, det är väl ändå miljövänligt. Så försök inte med mig.......
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2011-09-14 17:34:47 följande:
    Kanske en Ducati *gissar*
    Så rätt så.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-14 17:15:00 följande:
    Du är rolig, Anton.

1. Ditt förslag är alltså att Aynrand skippar mc:n och köper en stridsvagn istället?

Kan han inte bara få komma och mysa lite i ditt skyddsrum när han känner sig deppig istället?

2. Om det blir lite tråkigt att sitta i bunkern kan jag komma och underhålla er. Eller mest dig. Hjärta   
    1. Japp

2. Gud vilken underbar varelse du är , Anton blir alldeles varm av uppskattningen du visar honom. 

Länge leve och. Och se nu för fan till att få ditt nick utbytt. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:38:02 följande:
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:45:27 följande:
    Well som sagt, om Aynrand sitter bredvid dig är det mycket möjligt att jag inte riktigt ser dig.
    Kram på det!!! Gravid 
    Det får jag vackert tugga i mig, är övertygad om att och ser till att jag får den behandling jag så väl förtjänar.

Det gläder mig oerhört att du skickar med en vacker smiley till mig. 

Kram på dig med. 
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-09-14 17:42:55 följande:
    ungefär så haha
    Grillat vildsvin med päresallad är jävligt gott.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2011-09-15 09:36:57 följande:
    *piggar upp*

" target="_blank">

med ny musiklänk i jakten på och's musksmak  
    Underbar låt/video, riktigt skön...
Svar på tråden Trash-tråden