Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

"Du verkar vara en klockren Humanist!"
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-09 22:53:26 följande:
    Hej Anton! Solig

Mår du bra idag? 

Har humanister gevär och stridsvagnsfetisher?   
    Tjohej ååh du underbara kvinna, hoppas din dag varit en synnerligen härlig och skön upplevelse. Jag är helt övertygad om att du av alla förtjänar det.

Och ja, självklart, inte bara "gevär" utan automatkarbiner och prickskyttegevär av guds nåde. The Barrett M107 är ju nåt av det vackraste som gud skapat. Jo, Ronnie Barrett det närmaste vi kommer en sk gud i dagens samhälle.

Ronnie Barrett är skaparen av M 107 :an. Tänkte bara nämna det.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-09 23:48:43 följande:
    Tack snälla för vackra ord, och tack för jätteintressant information. Hjärta

Jag är förkyld och har legat helt ensam i min säng idag med.  
    Ensam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Hujedamej, jag vevar igång mopeden omgående.

Om jag kör vilse i snöstormen får du dra i dig ett helrör Whisky, eller möjligen två, det finns ingen bättre bot.

Vi syns min kära, om inte före ....så efter Jul. Skall väl för helvete hitta fram nångång. Snö eller ej. Jag har feta broddkedjor på moppen, så hav förtröstan. 

Whisky och en dildo laddad med nya sk energizerbatterier skall vara en oslagbar kombo om inte Anton hittar din enkla boning. All lycka till min kära solstråle. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-10 00:09:02 följande:
    Om jag är väldigt förkyld och ska köpa mjölk så kan jag göra det. I undantagsfall alltså. Inte annars.

Oftast har jag istället väldigt sexiga kläder på mig, Anton, om du undrar. Hjärta   
    Jodå, jag vet precis hur du" tar dig ut", underbara människa. Bara att tänka på dig genererar en hetta som kunde värma upp samtliga villor i en medelstor svensk stad. En smällkall vinterdag i Januari månad.

• Anton Chigurh

Jobbedag snart, sov sött  gudomliga varelse.  

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-10-31 11:45:08 följande:
    haha jag fattar vad du är ute efter :)
    men det behöver man...främsta syftet med Taekwondo wtf är knock-out, med tanke på den typ av sparkar och slagså skulle det ske för många allvarliga olyckor utan skydd......

Capoeira borde vara din grej...bar överkropp haha
    Knappast, min bästa Aynrand, knappast. I UFC är det fan så mycket mer generösa regler, du får tex använda knä och armbågar ( dock ej knä mot huvud på liggande motståndare ) däremot får du slå bäst fan du vill på liggande motståndare, och använda armbågar, lika förgjordat är det är relativt sällan det inträffar riktigt allvarliga olyckor trots deras regelverk. Bruten näsa, brutna ben i egna händer, brutna revben osv räknar jag inte som ett dugg allvarligt.

Och Aynrand, enda skydden som används i UFC är lätta, tunna handskar ( 110 - 170 gram ) avsedda att skydda bärarens händer samt suspensoar. Förstås !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 19:08:09 följande:
    Sluta, det gjorde du inte alls.

Åsa, Aynrand känner du till, Yoyna och Och likaså, för att inte tala om Agridulce.
    MrsAssault har du säckert stött på i vår ständiga kamp för rättvisan och umm..Anton tittar in här ibland. Vem mer?
    Ah, BJ, en pojke som älskar stora tantrumpor i ansiktet.

Vem har jag glömt?     
    Hej.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 08:56:19 följande:
    Anton, my dear.

"Och" postade en bild på en rosa stridsvagn, har haft en bild på boobies uppe hur länge som helst OCH vi diskuterade din ansiktskräm. 
    Hon saknar dig.
    Varför gör du såhär mot henne? Har du någon annan?  
    Inte.

Jag saknar henne med. Mycket.

Är det hennes egna ???

Rosa Tanks ???  Ouch............................!

Jag har faktiskt saknat dig åsså.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-01 08:57:11 följande:
    Notera gärna att jag nästan kallade din "Umm Anton"
    Nytt nick när du hänger i religionsforumet? 
    Nää, har inte varit verksam på ett tag. Time out. Eller nåt. Inget nytt nick iaf. Lovar.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-01 17:29:29 följande:
    Du löste väl det samtidigt som du kissade?
    Tjohej min allra mest underbara, vackra och sexiga kvinna. Hoppas att du mår så in  helvete bra nu för tiden.

Har saknat dej. Mycket.

Har du en bild på en något udda lackerad stridsvagn ???

Puss å kram. Din  //Anton. 
Svar på tråden Trash-tråden