Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 22:26:51 följande:
    Ok, easy!

Så ödesdigert är det inte! Jag är också söt! 
    Det vet jag så väl, men mitt bultande hjärta tillhör solen av alla solar i universum.....underbara OCH.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-20 22:29:25 följande:
    Jag skrev faktiskt dom som vill! Man måste inte! Jag är sjukt generös, och min man kan inte bidra med så mkt mer till kollektivet än en stor kuk.
    Vore alla som du, Assultarn, fanns inga krig på detta klotet.

Vet gubbaskrället ditt förresten om att hans erigerade organ ligger ute på Pro bono publico marknaden ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-20 22:32:20 följande:
    Det är ok. HjärtaHjärtaHjärta

Fast du kan få straffa mig istället. Jag är väldigt smärttålig och gillar att gråta.

Fixar du det? Solig   
    Håhå....och vältränad är jag också !!!

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-20 23:21:47 följande:
    Helt perfekt, Anton. Skål

Jag kommer drömma om dig i natt. Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 11:17:56 följande:

God morgon! Solig

Jag tänkte redovisa resultatet av avatarbytet. För extra effekt skrev jag i tre olika trådar i sexforumet:

att jag alltid var helrakad,
    att en dildo är bra att ha om man är frustrerad
    att jag jämt låg med fel personer

Detta genererade tio gånger så många besökare som vanligt, och meddelanden i inboxen från sex olika personer med varierande förmåga att uttrycka sig i skrift.

Jag kommer nu att byta tillbaka till min gamla avatar eftersom jag inte alls har lust att svara på frågor om huruvida jag föredrar att ha sex med eller utan kondom.     

Du kunde ju bara ha sagt som det var : Att du tillhör Anton. Och endast Anton.
    Jag gillade ditt avabyte dock, du verkar va en extremt vacker kvinna. Du har iaf ett extremt vackert inre. Det vet jag. 

Ha en riktigt underbar dag. Solig
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 11:43:10 följande:
    Tack. Kyss

Vill du ha namnen på alla som var så oförskämda och inboxade mig så du kan ta din stridsvagn och krossa deras datorer? Solig
    Det tycker jag vore oerhört lämpligt. Fast jag lär krossa mer än deras sketna datorer !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 11:56:12 följande:
    Kan vi ta det i morgon?

Jag är fortfarande sjuk, ligger helt naken i sängen, och skulle behöva piggas upp lite idag istället.  Hjärta 
    Ouch................................!

Jag är överjävlig på å pigga upp vackra, lite förkylda, helt nakna, kvinnor.

Ge mig 30. Minuter. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:24:55 följande:
    Jag börjar underhålla mig själv så länge. Solig

Glöm inte piskan och bojorna.
    Gud va jag älskar dig, och.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:34:02 följande:
    Jag hoppas du redan sitter i bilen, jag är i alla fall nära nu. Hjärta
    För satan, och, lugna nu ner dig en aning, jaaa, jag har inte långt kvar. Visserligen vet jag att du kommer om och om igen, men ändå. Första brukar ju va bäst. Oftast iaf. SÅ LUGNA NU NER DIG, FÖR I HELVETE. Jag är på G. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-10-06 12:42:27 följande:
    Okej då.

Jag tar en kall dusch så länge. Bara för din skull. Kyss 
Svar på tråden Trash-tråden