• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Att för egen del köpa sex ingår inte i min världsbild, det är inte ok och kommer aldrig att bli det eftersom jag tvivlar på at det är ett bra och sunt sätt att försörja sig.

För min del kan sex vara grymt på många olika sätt men naturligtvis är det bäst med personer som man har ett intresse av och/eller delar ett eller flera intressen med och som har ett likvärdigt intresse tillbaka...   Oskyldig 

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 14:44:25 följande:
    Du är sååå grym!!! Det finns ju massor med tjejer som skulle knulla dig utan att du behövde betala för det och utan att fitta ur sen?!
    Nä om man är för snygg och bra så kommer tjejerna bli kära och om man är ful så får man ju inget
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:52:03 följande:
    Jag kommer
    ...Igen!!!Förvånad
    ja .........
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:45:24 följande:
    Alltså...nej.

Ok om man är en man som bara vill få kuken våt och spruta.
    Men sex för mig är betydligt mer än så, alla djup och allt man kan upptäcka med någon som man är samspelt med...tänja alla tänkbara gränser utan att det blir platt och tomt.
    Finns inget bättre.

Knull utan själ är bullshit, verkligen.     
    Äh, ibland vill man bara knulla.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:55:22 följande:
    Nä om man är för snygg och bra så kommer tjejerna bli kära och om man är ful så får man ju inget
    Haha, du är för grym Mrs.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:55:22 följande:
    Hehe... Lagom är bäst? Snygg och bra får dra fort som faan och de fula killarna kan väl ligga med de fula tjejerna så att ingen blir ledsen?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:56:44 följande:
    Varsågod brukar du ju säga...
    det stämmer!
  • Aynrand

Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....

Svar på tråden Trash-tråden