• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 15:09:56 följande:
    Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....
    Så istället för "frustration föder frustration" löses problemet på ett för alla gynnande sätt...?  
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 15:11:00 följande:
    Yoyna skrev 2011-11-14 15:12:32 följande:
    Så istället för "frustration föder frustration" löses problemet på ett för alla gynnande sätt...?  
    Jag får mkt snuskiga tankar av det skall ni veta..................
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 15:15:59 följande:
    Jag får mkt snuskiga tankar av det skall ni veta..................
    Jag är van att handskas med katoliker så va inte orolig. Tungan ute

(Sorry NG. Jag ska hålla mig i skinnet. Lovar. )
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-11-14 14:45:56 följande:
    Nalle det är okej att känna så! Vad tror du att det är som gör att du får sådana känslor...? Hur tänker du kring det hela?
    Jag vill isåfall göra det för att jag tycker det är mysigt, inte för att tjäna pengar.

Den där klänningen är ju delad baktill, har aldrig sett sånt förut.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-14 15:51:31 följande:
    Jag vill isåfall göra det för att jag tycker det är mysigt, inte för att tjäna pengar.

Den där klänningen är ju delad baktill, har aldrig sett sånt förut.
    Den kanske är trasig
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 15:01:49 följande:
    Hehe... Lagom är bäst? Snygg och bra får dra fort som faan och de fula killarna kan väl ligga med de fula tjejerna så att ingen blir ledsen?
    Nä alltså det funkar ju inte så, som tjej får man alltid ligga oavsett om man är ful, fet, snygg, smart, korkad, elak, snäll etc killar får ju inte det. Fula tjejer kan få ligga med snygga killar. Fula killar får inte ligga med nån.
  • MrsAssault
    Det är sjukt mkt lättare att hitta frustrerade män än frustrerade fruar, jag lovar det finns en oändlig massa frustrerade kvinnor, visst. Men de kräver "kemi" och skit haha om jag ville knulla så skulle det ta mig tre sekunder att hitta en karl som var villig att ge mig exakt det jag vill ha och dra sen utan snack. Om jag vore man skulle det ta mig flera veckor.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-11-14 15:56:29 följande:
    Nä alltså det funkar ju inte så, som tjej får man alltid ligga oavsett om man är ful, fet, snygg, smart, korkad, elak, snäll etc killar får ju inte det. Fula tjejer kan få ligga med snygga killar. Fula killar får inte ligga med nån.
    Eller jo, även fula killar får ligga men isåfall med asfulla brudar eller så får de skaffa flickvän. Men om de bara vill tömma blir det jävligt svårt
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-14 15:54:19 följande:
    Den kanske är trasig
    Isåfall är den ju uppklippt där bak. Kanterna är raka.
Svar på tråden Trash-tråden