• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:40:01 följande:
    nope, du missar en grej här, att vara pryd är precis vad det INTE handlar om.
    Jävla munk. Du är pryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:41:30 följande:
    Om jag var karl skulle jag knulla horor hela tiden. Sjukt mkt enklare än att leta rätt på nån brud som bara vill knulla och inte börjar fitta sig efter ett tag.
    Du är sååå grym!!! Det finns ju massor med tjejer som skulle knulla dig utan att du behövde betala för det och utan att fitta ur sen?!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:41:30 följande:
    Om jag var karl skulle jag knulla horor hela tiden. Sjukt mkt enklare än att leta rätt på nån brud som bara vill knulla och inte börjar fitta sig efter ett tag.

Alltså...nej.

Ok om man är en man som bara vill få kuken våt och spruta.
    Men sex för mig är betydligt mer än så, alla djup och allt man kan upptäcka med någon som man är samspelt med...tänja alla tänkbara gränser utan att det blir platt och tomt.
    Finns inget bättre.

Knull utan själ är bullshit, verkligen.     
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-11-14 14:39:45 följande:
    Jag skulle känna mig mindre värd om hon försökte betala mig för att stoppa in händerna mellan hennes ben. Rynkar på näsan

Nalle det är okej att känna så! Vad tror du att det är som gör att du får sådana känslor...? Hur tänker du kring det hela?
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:42:14 följande:
    Jävla munk. Du är pryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd
    DemonFlört

haha
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-14 13:40:55 följande:
    Nä men det är jävligt B med happy ending, okej om man köper en hora helt och hållet och knullar henne. Men vafan betala 800 spänn för en avrunkning känns lite trist
    Ser att du har koll på priserna.
    Han är nöjd och det är allt som räknas för mig. Jag förutsätter att hon gör det frivilligt och då tänker jag inte ha några moralåsikter om saken.
    Vill han ha känslor så fixar han en flickvän men ibland är det bara det sexuella frustrationen som vill bli tillfredställd och då vad är problemet om man kan köpa till sig det?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:47:16 följande:
    Hade varit roligt satt se dig där tror jag!  
    Hahaha... Ja du, de vakterna har varit med om värre kan jag säga...
    Det tror jag säkert att dom har men han var inte alls beredd på att få en puss på kinden av mig och blev helt paff.

Ja, det stället kommer jag rekommendera.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:43:41 följande:
    Inte lax med sperma på.
    Bättre? Det är underbart med mig, som du säkert redan vet efter att ha...

Hur är det med dig? Mår DU bättre?   
    Du är så snuskig...jag gillar det!

Jag har varit och tränat och odlat lite boobs....tog en dusch...tbx till kontoret lunch och kaffe....fattas bara en sak!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:18:34 följande:
    jag delar nog inte den åsikt
    Jag vet. Det är okej. Solig
Svar på tråden Trash-tråden