Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-10 21:48:16 följande:
    Ja det låter som en utmärkt scen i en film, eller en målning.

Inte naken.
    Du? 

Det finns en liknande scen i en film. Tror det är en Truffaut film. Kvinnan ligger naken och mannen använder hennes nakna kropp som en tallrik. Någon som vet vilken film det är?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-10 23:51:12 följande:
    Svara gärna på det här med Anton: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67051651.html

Utgå från att jag är höggravid med ditt barn och riskerar en för tidig förlossning vid minsta lilla aktivitet. Vad hade du valt?

Du var tvungen att lägga till det där med höggravid etc för att poängtera att ett gangbang av 8 män är negativt . Såna förtydligande behöver man göra i vissa trådar

Är du nöjd med Antons svar Jag tycker fortfarande Anton slingrar sig som mask på en metkrok .Han kanske har svårt att säga det högt.

Fast du kanske inte skall tvinga på honom sådana tankar. Tänk om han gillar det. Snart så kommer han be att få ett rosa pistolbälte.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 14:04:55 följande:
    Jag ÄLSKAR att jävlas med.

Män borde lära sig hur man jävlas med kvinnor. Det finns inget mer trist att alltid, hela tiden, få vad man vill, när man vill ha det, bara genom att vifta med ögonfransar, eller puta med rumpan.

Aynrand kollar inte på fotboll. Någonsin.
    Därför blir det kuk ist för Chelsea - Fulham. 

Fast nu blir det ju lite komplicerat. Du vill ju att mannen jävlas med dig (enligt ovanstående beskrivning som för den delen lät väldigt trevlig). Då kan ju inte mannen jävlas med dig för då får du som du vill. Fast samtidigt vill du ha kuk. Så att inte jävlas med dig och ge dig det är ju också att du får som du vill.

Knepigt dilemma. Moment 22.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-13 10:26:15 följande:
    Och dagens första reflektion:

Det borde stiftas lagar mot svettlukt på bussar.
    Iaf på morgonen. På kvällen kan det både vara lagligt och förståeligt.
    Men på morgonen?
    En lördag?
    Ursäkt vara?

Och om man luktar svett en lördagsmorgon, ja då borde man inte sätta sig framför Maria.
    Jag har varit med om att ha lite skumma lukter på morgonen vid några tillfällen. En blandning av bakfylla och könslukt. Senast det inträffade efter ett ONS (hade lite bråttom att komma hem och hoppade duschen) så tyckte jag att stadens alla katter följde efter mig. De trodde väl det var fiskbilen eller något . Men jag vågade inte ta bussen och gick istället. Man tänker ju på sina medmänniskor. Fin jag är!
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-13 18:59:55 följande:
    Jag tror PM's mor är en omtänksam kvinna. Jag tror hon har sagt åt PM, att alltid duscha efter att PM har knullat, men att PM gav fullständig fan i vilket. PM var trött och rejält utknullad. En dusch var det sista PM tänkte på innan han steg på bussen. PM kunde inte veta att MARIA skulle åka med samma buss. Hade PM vetat om det....då hade PM duschat.

Givetvis skulle jag ha det. Fast i det här fallet var jag oskyldig. Dessutom tar jag inte bussen om jag luktar knull .
  • PrimitivMan

Jag tror jag måste mäta kuk + pung ikväll. För att se om jag genomgått "The switch"

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-14 22:26:55 följande:
    vad menar du?

Antar du inte såg Solsidan idag. Det är punkten för åldrande för män. Då pungen blir större än kuken
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-15 08:07:42 följande:
    jaha nej det har jag inte gjort men nu förstår jag.

Jag minns när jag var student så hade jag en kompis, en gäststudent från Sydamerika...hans pappa var mkt äldre än mamman...typ 25 år eller mer...han brukade skoja om sin pappas pung och vi skrattade ihjäl oss....

En annan rolig grej är en upplevelse från tonåren....jag och en kompis fick ta oss till ett gym på ett lyxhotell i Alperna korridorerna löpte utmed en inomhuspool där fanns det fönster så man kunde se in i poolen från sidan underifrån. Folk simmade nakna, en av dem var en äldre gubbe med en häng-pung från yttre rymden....varje gång hand tog sig lite framåt med ett simtag så la sig pungen horisontellt bakom röven för att sedan sjunka in tills nästa simtag...jag och min kompis skrattade så mkt så vi blev alldeles knäsvaga o hade svårt att ta oss därifrån..

haha jag kunde se den scenen framför mig.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-15 23:08:31 följande:
    För mycket "allt ljus på mig jag är ett ständigt offer flamsa tramsa gråt tjut yl allt ljus på mig"

Haha klockrent. Hur man gör karriär av att vara bög. Fast på något sätt är han rätt underhållande på sitt extremt egocentrerade sätt.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 23:31:40 följande:
    Men åh kom igen nu.
    Har han gjort karriär av att vara bög?

Har du läst någon av hans böcker eller sett några av hans små föreställningar?
    Han är mer än "karriär av att vara bög".
    Och även om så inte var fallet, så har alla som har en karriär, byggt den på något.

Han är skamlöst utanför lådan av föreställningar om hur saker och människor bör vara. 

Ja det är ju en väldigt stor del av hela hans framtoning. Att just att han är bög, en oproportionellt stor del. Kanske inte så förvånande iof för det har nog varit en källa till mycket lidande för hans egen del.

Men jag tycker han är underhållande.
Svar på tråden Trash-tråden