• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:21:29 följande:
    ahhahaha ja så måste det vara! Kan jag bara gå till apoteket nu och få medicin?

Skämta på du ju hårdare och brutalare och sjukare, desto mer roligt har jag jag är störd fast på riktigt Har inte riktigt sånna där gränser om vad man inte får skämta om osv, så ja man kan säga att jag ofta gör en blunder eller fem, men det har blivit bättre med åren.

Nej, du måste nog ha det på papper innan du kan börja medicinera!

Blundrar kan vara hur kul som helst, i rätt sällskap  Men det är dumt att trampa någon på tårna och när man inte känner varann kan det ju bli fel.
  • HäckHäxan

Dog här hemma för en stund sen gigantiskt spindel i trappan, det är den 4:e denna veckan. Drar de sig in pga kyla ute eller vad?

Kan man kleta in hemmet i något de ogillar så de inte går in?

Kräks Död Tyst Gråter Spöke Rynkar på näsan

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:22:11 följande:
    *viskar* Måste vara åldern Oskyldig

Mmm, kan vara! Men jag är svag för äldre män så mig gör inte åldern något. Predemens däremot kan bli jobbigt!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:23:24 följande:
    Japp det är för få kåta och tacksamma människor!

Visa pattarna så får du popcorn! Dotterns pappa har en t-shirt med den texten och jag garvar varje gång jag ser honom i den.

Hahaha!!! Popcorn är asgott, jag skulle lätt flasha! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-28 14:30:25 följande:

" target="_blank">

Ännu en bra låt.

Notera gärna han i soffan längst till vänster, apropå tidigare diskussion.   

Sååå skön!

Rövarkungens Ö och Barn av vår tid är inte heller så illa.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:38:50 följande:
    Män bör vara äldre...
    Mmm, absolut! Drömmer
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:35:15 följande:
    Haha jag ska lägga upp den i mitt galleri under "starka bilder" ok?
    Yes please
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:35:16 följande:
    Nej, du måste nog ha det på papper innan du kan börja medicinera!

Blundrar kan vara hur kul som helst, i rätt sällskap  Men det är dumt att trampa någon på tårna och när man inte känner varann kan det ju bli fel.
    Kan du inte skriva det på ett papper då? Datorn har så kasst batteri att den kommer dö innan jag kommer fram till apoteket!

Jo de är sant och sånt är ju inget kul. Men de är guld värt att kunna leva ut det sjuka med rätt folk eller iaf jag uppskattar det enormt.
Svar på tråden Trash-tråden