• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:47:51 följande:
    Ikaros, älskar!!!! Gråter varenda gång jag lyssnar på den!!!
    Ja den är vacker, den kan få mig att lipa vissa dagar också.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 14:50:53 följande:
    Så ni skriver. Skrikandes

Jag borde filma maken. Han gick upp utan att kunna öppna ögonen gick in i köket och letade efter toaletten. Hjälpte in honom til badrummet och tvingade honom ta en dusch. Att han aldrig ger sig. Han erkände sig slagen efter 1,5flaska Tequila igår och 3 Ice smirnoff.
    Åhh smirnoff ice *yummie*
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:54:05 följande:
    Synd! Fast helt ärligt så har jag testat sånna mediciner och de fick mig att vilja ta livet av mig, något jag aldrig ens slagits av innan. Riktigt obehagligt faktiskt.

På tal om läkare så jobbar det två snygga jävlar på vårdcentralen och det i sin tur gör att jag bara verkligen inte vill gå till läkaren. Jag avskyr när folk är så snygga att jag tappar talförmågan! Ogillar överlag att på något sätt bli bragd ur fattning så att jag tappar talförmågan. Skrikandes

Nej, att få sådana tankar på kemisk väg är inget vidare.

ah, gud alltså jag har träffat en läkare (ganska ung fö) som är så het att jag liksom bara tänker på sex när jag är där! Det är helt sjukt, han frågar om det var nått mer och jag vill bara slita av honom kläderna!!!! Skäms
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:56:33 följande:
    Ja den är vacker, den kan få mig att lipa vissa dagar också.

Och Isabelle oxå för den delen!
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:21:27 följande:
    Ja lite så är det nog.
    Om du gillar att läsa - läs den.
     www.dn.se/kultur-noje/sa-vandaliserade-kommun...

Härifrån kan du klicka dig vidare till alla andra. Det är galet läsvärt.
    Likaså är en annan av hans artikelserier i DN; I väntan på Sverige.
    Härifrån kan du klicka dig vidare till alla delar;
         www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/svensk-var-...

En regnig blåsig dag...läs om du inte har gjort!
    Han skriver så bra och inspirerande...  
    Intressant läsning. Nu är ju inte min dotter i skolåldern men man blir ju lite skraj.

Fattar dock inte riktigt vad han anser skall göras för att räta upp verksamheten. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-08-28 14:55:32 följande:

Jag läste alla artiklarna. Jag läser ganska snabbt.

Det om somalierna har jag hört förr, och letat efter källan. Sverige är ett oerhört rasistiskt land, vi har en märklig synd på invandrare här, men det verkar vara svårt för många att förstå. 
    Japp, exakt så är det...

Kul att du uppskattade dem!   
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:55:12 följande:
    Herregud!!! Då hade jag varit full i typ en vecka!!!! Förvånad
    Nejdå. Han blir normal till slutet av dan.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:51:06 följande:
    Jo bilden är brutal och utstrålar det också. Men mannen är ju ap ful eller alltså en apa hade vart finare att titta på iaf. Nope den karl tilltalar mig inte alls även om bilden scenario gör det.

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:

Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.

Och återigen, visst är det väl tur att vi tycker olika!? Så tråkigt och opraktiskt det vore annars!!!
  • I Blackrose I

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
Svar på tråden Trash-tråden