• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:49:05 följande:
    Jag har iofs lammkött hemma, min man är tre månader yngre än jag. Men om jag kollar på nån annan så får de gärna vara äldre! Det bästa av två världar?
    hahaha 3 månader

Jag har aldrig eller jo några gånger haft ihop det med någon som är äldre än mig, den äldsta var 28 när jag var 20 och den andra 30 när jag var 22. Första funkade ca ett år, den andra bara några månader, vi har för mkt humör bägge två och avståndet ställde till en del.

Annars har de varit yngre, tösens pappa är 4 år yngre än mig, kille jag hade genom tonåren är visserligen född samma år som mig, men jag i jan och han i dec Senaste exet som är min längsta relation var 1 år yngre.

Fast idag kan jag tänka att en man på 35-38 kanske vore något, men då skall man hitta någon man står ut med i den åldern och som står ut med en annan också OCH tja det verkar lättare att hitta guld i min oklippta gräsmatta helt ärligt
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-28 14:58:31 följande:
    Intressant läsning. Nu är ju inte min dotter i skolåldern men man blir ju lite skraj.

Fattar dock inte riktigt vad han anser skall göras för att räta upp verksamheten. 

Detta skulle jag kunna skriva en uppsats om!
    Har diskuterat detta med så många människor (lärare), en del som slutat i ren protest mot hela organisationen. Vi har en flumskola, helt klart. Jag vill dock inte diskutera detta för mycket i det öppna forumet, pga mitt yrke haha...

Jag tror de flesta vill se att staten får större inflytande, inte ett totalt, men ett större.
    Lärarutbildningarna omdiskuteras också ofta, hur man ska göra yrket mer attraktivt. Men framför allt naturen av undervisningen.
    Det är ganska crazy som det är nu.

Lämnar det vid det...       
  • I Blackrose I

Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna

Kom hit med lite mat till mig Rose!!!! Jag jobbar och brukar aldrig äta när jag är på jobbet men nu blev jag lite hungrig!

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:57:24 följande:
    Nej, att få sådana tankar på kemisk väg är inget vidare.

ah, gud alltså jag har träffat en läkare (ganska ung fö) som är så het att jag liksom bara tänker på sex när jag är där! Det är helt sjukt, han frågar om det var nått mer och jag vill bara slita av honom kläderna!!!! Skäms
    Lite så är det med dessa bägge, det är inte lika för fem öre, den ena mörk och den andra ganska ljus, men de är så där sjukt snygga och charmiga OCH jag vill bara slita av dom kläderna and bite them both!

Så jag går inte till doktorn om jag inte måste.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:02:34 följande:
    Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:03:04 följande:
    Kom hit med lite mat till mig Rose!!!! Jag jobbar och brukar aldrig äta när jag är på jobbet men nu blev jag lite hungrig!
    Förlåt.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:01:25 följande:
    hahaha 3 månader

Jag har aldrig eller jo några gånger haft ihop det med någon som är äldre än mig, den äldsta var 28 när jag var 20 och den andra 30 när jag var 22. Första funkade ca ett år, den andra bara några månader, vi har för mkt humör bägge två och avståndet ställde till en del.

Annars har de varit yngre, tösens pappa är 4 år yngre än mig, kille jag hade genom tonåren är visserligen född samma år som mig, men jag i jan och han i dec Senaste exet som är min längsta relation var 1 år yngre.

Fast idag kan jag tänka att en man på 35-38 kanske vore något, men då skall man hitta någon man står ut med i den åldern och som står ut med en annan också OCH tja det verkar lättare att hitta guld i min oklippta gräsmatta helt ärligt
    Jag tror iofs inte att åldern är det viktigaste om man ska hitta någon att leva med, då är det nog i slutändan helst andra saker om är viktigast. Men du, om du går ut och klipper gräsmattan så kanske du gör ett fynd? Du vet, rå om sin trädgård och sådär?
Svar på tråden Trash-tråden