• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:37:24 följande:
    Mmm, kan vara! Men jag är svag för äldre män så mig gör inte åldern något. Predemens däremot kan bli jobbigt!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:38:50 följande:
    Män bör vara äldre...
    Skönt vi behöver aldrig slåss om dom, ni får gladeligen behålla de äldre männen. Jag gillar lammkött iaf så länge jag inte måste äta det!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

denna blev jag lite såld på, hittade i musiktråden...

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:39:37 följande:
    Sååå skön!

Rövarkungens Ö och Barn av vår tid är inte heller så illa.
    Barn av vår tid är alltid bra, lite som alfzelius ikaros. Rövarkungen *tummen upp*
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:38:08 följande:
    Hahaha!!! Popcorn är asgott, jag skulle lätt flasha! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hehe, kanske skall se om jag får låna den där tröjan då, men den lär sitta som ett jävla korvskinn på mig! Kassler i en helt ny förpackning!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:39:47 följande:
    Nu finns den brutala bilden i galleriet...
    *swiss* kvastar mig iväg!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:43:15 följande:
    Kan du inte skriva det på ett papper då? Datorn har så kasst batteri att den kommer dö innan jag kommer fram till apoteket!

Jo de är sant och sånt är ju inget kul. Men de är guld värt att kunna leva ut det sjuka med rätt folk eller iaf jag uppskattar det enormt.

Tyvärr, har inte förskrivningsrätt på sådana mediciner

Men om du går till en läkare och beskriver dina bekymmer så kan han säkert hjälpa dig??
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:45:52 följande:
    Barn av vår tid är alltid bra, lite som alfzelius ikaros. Rövarkungen *tummen upp*

Ikaros, älskar!!!! Gråter varenda gång jag lyssnar på den!!!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:44:29 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:38:50 följande:
    Män bör vara äldre...
    Skönt vi behöver aldrig slåss om dom, ni får gladeligen behålla de äldre männen. Jag gillar lammkött iaf så länge jag inte måste äta det!

Jag har iofs lammkött hemma, min man är tre månader yngre än jag. Men om jag kollar på nån annan så får de gärna vara äldre! Det bästa av två världar?
Svar på tråden Trash-tråden