• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-28 14:04:36 följande:
    Hon har stora bröst väl, det räcker ju.

Nej, jag tyckte bara sättet att direkt associera till någon som du kunde tänka dig att ligga med var rolig. 

Frustrerad, Baloou?

Nej, inte han inte Bara lätt förvirrad!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:02:20 följande:
    Du har så rätt så... Här finns som tur är (?) ingen att utveckla tanke till handling med så jag slipper ta eventuella konsekvenser. Den här gången! 
    Bara att vara tacksam
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:14:07 följande:
    Bara att vara tacksam

Tacksamhet är klart underskattat av den stora massan... Oskyldig
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:05:11 följande:
    Jag ser vad du beskriver i överläppen (och även lite i ögonen) och vem vet, kanske lurar det en riktig hårding bakom fasaden... Sånt där vet man aldrig har jag förstått.
    Nej man vet aldrig. Min bästa kompis ser sådär stenhård ut och till viss del är han ju det. Men han är också den allra mjukaste jag vet och stans mespropp och vill du få honom att springa så börja bara snacka foglossning, slemproppar eller nått annat gravid ord, då döööör han
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:06:52 följande:
    Borderline! (eftersom det är så populärt med diagnoser nuförtiden...)

(Nu känner jag ju inte alls dig men du verkar ha skinn på näsan och ha humor så jag vågar mig på att skämta om allvarliga saker)
    ahhahaha ja så måste det vara! Kan jag bara gå till apoteket nu och få medicin?

Skämta på du ju hårdare och brutalare och sjukare, desto mer roligt har jag jag är störd fast på riktigt Har inte riktigt sånna där gränser om vad man inte får skämta om osv, så ja man kan säga att jag ofta gör en blunder eller fem, men det har blivit bättre med åren.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:07:40 följande:
    Nej, inte han inte Bara lätt förvirrad!
    *viskar* Måste vara åldern Oskyldig
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:15:00 följande:
    Tacksamhet är klart underskattat av den stora massan... Oskyldig
    Japp det är för få kåta och tacksamma människor!

Visa pattarna så får du popcorn! Dotterns pappa har en t-shirt med den texten och jag garvar varje gång jag ser honom i den.
  • och

">

Ännu en bra låt.

Notera gärna han i soffan längst till vänster, apropå tidigare diskussion.   
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-08-28 14:30:25 följande:

">

" target="_blank">

Ännu en bra låt.

Notera gärna han i soffan längst till vänster, apropå tidigare diskussion.   
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:58:01 följande:
    Fast med en sådan bild blir det ju helheten av bilden som skapar brutaliteten, just för att han är påklädd och håller i ett bröst och han håller det förmodligen på ett visst sätt också.

För min del är det själva formen på överläppen jag "övertolkar" och det är ju i sin tur bara min erfarenhet av en man med samma läpp form som gör att jag "ser" det
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:39:11 följande:
    Haha japp...håller med om att det brutala draget var minimalt.

Vet vilken bild du menar. Tror det var jag som lade upp den? Dåligt minne.
    Oavsett - ja, där har vi brutalt...  
    Hosta fram bilden nu jag är tusan så nyfiken
    Haha jag ska lägga upp den i mitt galleri under "starka bilder" ok?
Svar på tråden Trash-tråden