• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:05:15 följande:
    Förlåt.

Nej, inte så! Jag såg det som något positivt!
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:50 följande:
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 
    Nej, inte skolan utan ålder-diskussionen. Skoldiskussionen ignorerar jag fullt också.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:01:50 följande:
    Detta skulle jag kunna skriva en uppsats om!
    Har diskuterat detta med så många människor (lärare), en del som slutat i ren protest mot hela organisationen. Vi har en flumskola, helt klart. Jag vill dock inte diskutera detta för mycket i det öppna forumet, pga mitt yrke haha...

Jag tror de flesta vill se att staten får större inflytande, inte ett totalt, men ett större.
    Lärarutbildningarna omdiskuteras också ofta, hur man ska göra yrket mer attraktivt. Men framför allt naturen av undervisningen.
    Det är ganska crazy som det är nu.

Lämnar det vid det...       
    Ok, tack för din input. 
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:
    Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:50 följande:
    Du och jag har bråkat om skolan en del i PK-tråden...

Men det var nog inte skolan du syftade på. 

Länkarna funkade inte härifrån jobbet NG. Jag har nog inte så mycket åsikter i den frågan än, men mi äldsta dotter har just börjat i förskoleklass så jag kommer alldeles säkert att bli tvungen att skaffa mig åsikter. Men mest är jag glad om barnen har det bra i skolan och inte behöver må dåligt av att gå dit...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:03:16 följande:
    Men åååååhhhhhhhh vad gott!!!!!!!!
    Mmm, det är faktiskt mycket godare än vad det ser ut. Kossan åt allt. Jag som trodde jag skulle slippa laga mat ikväll men det finns inget kvar.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:59:49 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:
    Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.
    Och återigen, visst är det väl tur att vi tycker olika!? Så tråkigt och opraktiskt det vore annars!!!
    Ja världen hade varit trist! Vi hade dessutom förlorat stort på det, för vi hade inte fått något som helst hum om andras värld eller tänk och stagnerat hela högen för ingen hade haft någon vidare personlig utveckling att tala om.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 14:59:57 följande:

Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
Svar på tråden Trash-tråden