"Vippisar" se hit!
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Och om du läser detta Viveca så tackar jag så mycket för alla tips och råd och framförallt stöttning som du har gett oss här!!
Tack Viveca för alla goda tips! 

Personligen tycker jag att detta är mycket tråkigt, vi blev ju erbjudna produkter till sista oktober... Vad är det som vi har gjort fel? Jag tycker vi har stöttat varandra och berättat vad vi har haft det kämpigt med. Hur kan man avbryta vår kamp på detta sätt? Mycket upprörd är jag att ni från Allevo bara dumpar oss...
Skulle vi skrivit varje dag om precis allt? Känner mig LURAD!!!
Men visst tack för måltidsmåttet....
Håller med dig ami! Det är verkligen jättetråkigt! Det är ju som gjort för ett misslyckande ännu en gång. När det för en gång skull verkligen går bra.. Jag är negativ kanske men man känner sig faktiskt lite lurad..
Desto mer jag tänker på det desto mer arg blir jag, min man oxå Babbe. Jag undrar om man får lov att bryta ett avtal på detta sätt. Jag menar om man vinner ett pris och gör allt som krävs, var är våra rättigheter som skött oss? Jag som egen företagare hade aldrig kunnat bryta ett avtal på detta sätt utan att ersätta min kund. Jag anser att Allevo som företag borde kunna skicka ut produkter till oss som skött vår del i avtalet. Jag anser att vi faktiskt har rätt till dem. På måndag ska jag ringa runt för att se vilka rättigheter vi har. Känner mig fortfarande väldigt lurad och undrar om fler fått kalla handen på detta sätt av Allevo. Även detta kommer jag att kopiera (förra inlägget oxå skickat till kundservice) och maila till kundservice. Kämpa på alla, hoppas att Allevo ändrar sig
Okej här kommer min viktrapport för veckan. Fortfarande händer det inte så mycket men lite neråt i alla fall idag vägde jag 72kg precis. Har alltså gått ner 0,3 kg denna veckan. Midjemåttet var 93 cm idag -1 cm. Låren oförändrade på 60 cm och armarna har minskat från 34 cm till 33 cm. Känns bra! Nästa vecka är jag förhoppningsvis under 72 kg! :) Vilket var väldigt längesen jag var innan! Härligt!