"Vippisar" se hit!
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Nu är det dags igen för en ny grupp med "vippisar"
Då behöver ni en tråd där ni kan diskutera, peppa och tipsa varandra, eller hur? 
Hej alla medkämpar!
Jag är en av dem som inte varit inne här hos oss på ett tag.. Sorry alla
livet kom emellan
.
Min man åkte iväg på mässa, jag var ensam hemma med 2, ordna barnvakt när jag skulle
jobba i vår butik 2 kalas för sjuåringen lör o sön och nu en sjuk son..
Ja ni förstår mig säkert..
Jag har gått ner 2 kilo- min man också. har inte vägt mig denna veckan än då jag slarvat
i helgen o gärna väntar lite
. Så lätt det är när man är ensam hemma (när barnen lagt sig o mannen e bortrest) att
SYNDA... jag har inte tagit mina kostfibertabletter så regelbundet men ändå har det funkat bra.
Men ska börja ordentligt med dem igen, hela tarmsystemet mår kanon av dem.
det svåraste för mig är faktiskt på morgonen när jag ska äta frukost- jag gillar inte söta frukostar.
nu har jag provat blåbär jordgubb smoothie- den funkar hyfsat.
hoppas jag kan hålla kontakten med er mer nu- önskar mig snabbt tillfrisknande av sonen
och att mannen och 3 åringen inte blir sjuka.. Ja eller jag
för då faller allt hihi
Jag vägde mig imorse och det har gått lite segt men jag är ändå jättenöjd med -2,6 hittills! Tycker som sagt att det går lite sakta med nedgången, men det är är ju inte lika mycket att ta av som när jag började innan det här så jag antar att det är därför det går lite långsammare. Är i alla fall riktigt nöjd över att jag kämpar så bra. Har inte fuskat nåt, men på lördag ska jag på en fest så då tänker jag unna mig lite gott. En dag i månaden måste man kunna unna sig lite va? Får träna lite extra hårt denna vecka. Ska börja gå långpromenader. Tycker det är tråkigt, men jag tänkte köpa en ny ljudbok och ladda på ipoden så blir det lite mer spännande!

Du ska vara jättenöjd med – 2,6 kg!
Du gör helt rätt som unnar dig lite extra någon dag. En guldkant med något extra gott på planerade dagar gör ofta att man orkar fortsätta.
Att unna sig kan också vara att unna sig att gå på massage, få naglarna fixade eller att köpa något fint till sig själv när man har nått ett delmål i sin viktnedgång.
Njut av sköna långpromenader i fina höstfärger!
Hej alla!
Fullt upp på jobbet här nu så hinner knappt kika privata internet. Men positivt också att man tar bort fokus från matmat. haha
Hör och häpna igår när jag mätte mig runt magen (inte midjan) har jag tapapt 14 cm! Helt sinnesjukt:D Så nöjd:D
Träningen löper på... Simmade igårmorse igen (ska göra det varje Tisdag) , Box på torsdag och Latino på Söndag:D Är sjuukt taggad inför träningen nu! Det e så kul när man känner att man blir fastare:) Hur tränar ni andra?