Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Tummy: Jo här konkas det oxå fotoalbum fast i varukorgen för mina är så stora *s* Väntar ivrgt på leverans av scrapbook grejer...Hoppas dom kommer snart. Nar slut på papper *s*
Tummy: Jo här konkas det oxå fotoalbum fast i varukorgen för mina är så stora *s* Väntar ivrgt på leverans av scrapbook grejer...Hoppas dom kommer snart. Nar slut på papper *s*
ICT: Precis, fast ändå inte precis så. Liggdelen i sig är väldigt lite material eftersom man bygger på ligg o sittdel på samma ram och man använder samma suflett. Så om man väljer att dela prist på "mitten" så där så kan man ju göra det men egentligen om man nu slulle köpa Bugaboo utan liggdel så skulle priset förmodligen bara vara några hundra mindre.
Jag säger Bugaboo Camilijån *s* fast om jag pratar med ngn på engelsta säger jag Bagaboo *s* kosntigt det där.
Hihihih *s*
Amore75: Våran yngsta är nu 2,5 år. Han börjar gå mer och mer men vi kommer att ha Bugaboo Cameleon tills han slutat att åka vagn. Så runt 3 års ålder så brukar de flesta barn gå helt o hållet. Men upp till 4 år kan man ha vagnen.
Frida S: Ännu får min yngsta plats bra under sufletten. Men min äldsta som är 4,5 år får inte plats under sufletten längre (han är ju iofs för tung o stor för att åka vagn) Men man kommer ju till en punkt då vagnen bara används som transport från A till B ex tidiga mornar till dagis etc då behövs ingen suflett.
Min yngsta blir 3 i sommar.
Granarna: Weeeeeeheee....Vad kul. Jag vill oxå köpa en ny vagn.
Men ska jag köpa en Ny camaleon *asg* hihihih hoppas på ett till barn så jag kan börja med liggdelen som jag aldrig fått använda till Cammen.
Norlandsförälder: Hahahhahhahahaaaaa....du är rolig du *asg*
Norrlandsförälder: Ja snälla gör det nästa gång....pliiiiiizzzz det vore ju klockrent *s*