Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

snart tre: Brittan har tydligen en sand/blå Cameleon har jag läst på en amerikans sajt. Prinsessan Leonora av Spanien har Grå/röd Cam

• Stargirl

Liten i magen: Geckons tyg är lika vändtätt som Cameleons. Liggdelens siodr är dock tunnare så om man vill ha mera värme så får man ha mjuklfit eller lammfäll på botten som går upp på sidorna.

• Stargirl

Mamma2001: Snygg vagn. Passar din inrednings perfekt jue Vill se bilder med bebisen i.....

• Stargirl

emlet: Jag har bara torkat med en lätt fuktad duk som jag brukar göra med smutsiga vagnar

• Stargirl

82:an: Min yngsra väger 14 kg och jag har på det näst sista hacket. SKa nog byta till sista snart...*snyft*

• Stargirl

jompa: Min sambo har bara suckat åt alla mina vagnar hihihihihi. Men så länge de är skön att köra och blir små ihopfällda så tycker han att det är OK. Ju coolare destå bättre såklart *s*

• Stargirl

Ble vapor: Ja tänk snart får du din vagn Väntar ni på att hämta den från ngn stans? Vart köpte ni den?

• Stargirl

Blue Vapor: Ja men ring dom o hör om du kan hämta den NU...Lr nästa vekcka iaf....

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III