Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Ja sant...det hade ju varit snyggt *s*
Ja sant...det hade ju varit snyggt *s*
Blue Vapor: Ååååh orange. Det blir säkert superbra
Jag har bytt från Frogg till Cam, hade iofs någon vagn där emellan men jag insåg snabbt mitt misstag att det är Bugaboo jag bör köra.
Jag tycker att Cameleon har fördelarna på höj o sänkbara handtaget och att hela sittdelen är större. Sen så älskar jag att man kan byta färgen så snabbt Det är min favorit detalj *s*
Jag har bytt från Frogg till Cam, hade iofs någon vagn där emellan men jag insåg snabbt mitt misstag att det är Bugaboo jag bör köra.
Jag tycker att Cameleon har fördelarna på höj o sänkbara handtaget och att hela sittdelen är större. Sen så älskar jag att man kan byta färgen så snabbt Det är min favorit detalj *s*
Sorry....lite många inlägg
Angel80: Ja helsvart är funktionellt och sen så kan man ju alltid byta hur många gånger man vill. Färgen alltså *fniss* Kul att ni gillade vagnen.
Granarna: Vi har så stor baklucka att vi lägger sittdel o chassi brevid varandra men innan vi hade så stor baklucka så hade vi alltid en gammal regnjacka som vi la mellan. Ibland så hade man oxå smutsiga grejer som man lastade in i bakluckan som man inte ville skulle röra vagnen. Som vinterdäck o sånt.
Är såååå sugen på att köpa orange fleece nu. Har en kompis som ska köpa mitt röda Så jag kanske ska investera i en orange. Vad säger ni?
82:an: Det måste bilivit fel. Priset ska ju vara 8700 där oxå.