Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

orlande: Intressant kombination vitt chassi o marint tyg *s* Jag vill så gärna se Bugaboo BY bas kosters ute på stan. Barnbutiken har sålt sin tydligen....vill SE

• Stargirl

Frida S: Jep har oxå sett vem var det nu igen *tänker*

• Stargirl

snysop: Ja inte utbytta. Du får ett nytt set med hjul o får behålla dina gamla dessutom

• Stargirl

Medium: Jag kan Alla Bugaboo Cameleon ägare kan mot visande av kvitto få ett nytt set med hjul som är anpassade till den skandinaviska marknaden. Det rä inte en "recall" av de gamla hjulen. Dessutom får du 4 års garanti på de små hjulen istället för 2.

• Stargirl

ÄR det ngn i denna tråd som har fått hjälp med att bli gravida? Jag letar efter ngn som är gravid i vecka 30-38 i mars månad och fått hjälp att bli gravida (på ngt sätt) om ni känner ngn så hojta till....Börjar bli desperaaaaaaat *fniss* det är till ett tidnings reportage.

• Stargirl

82:an: Idag är den stora dagen jue...Hämta vagnen *hihihihi*

• Stargirl

jompa:

Cameleon väljer du i 2 färger (bas+ top) höj o sänkbart handtag, justerbar fjädring på de främre hjulen, större sittdel,liggdel, suflett och varukorg. Har en bugel/bärhandtag på liggdelen/sittdelen.

Gecko: Mer ren i designenn än Cameleon. Kommer i tre färger röd,grön och svart. Lite mindre ligg o sittdel än Cameleon ej höj o sänkbart handtag.

Frog: Fanns i flera färger svart,beige,röd,augergine,denim,orange. Var fordrad med quiltattyg och hade varken höj o sänkbart handtag eller justerbar fjädring men hade bågen fram som Cameleon har. Finns att köpa begagnat bla på Blocket. Har haft Froggen och tyckte absolut att den är värd att köpa begagnat. Den var kanon

• Stargirl

jompa: Ja vagnen är lätt att fälla ihop och lätt att bära. Man kan ha chassit på axeln och bära insatsen i handen. Det går fint. Jag har burit vagnen så upp till min väninna som bör på 3:e våningen utan hiss.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III