Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jagotösen: Plasten har inte suttit kvar på min bil då jag hämtade den för ngn vecka sen. Så länge vagnen inte se använd ut eller rulalt ute hade jag inte brytt mig faktiskt.
Jagotösen: Plasten har inte suttit kvar på min bil då jag hämtade den för ngn vecka sen. Så länge vagnen inte se använd ut eller rulalt ute hade jag inte brytt mig faktiskt.
mary04: Vad har du för tillbehör förutom mjuklift? Färg?
Så om det är en populär färg (svar,grå,marin) och med regnskydd och mjuklift så skulle jag testa med 3800. Du förlorar ju lite tyvärr men med nypris på 5000 kan man inte ta så mycket. Gör som jag. Skriv de tillbehören som du har och när ngn kontaktar dig lägg till en filt eller en barnvagnsleksak oxå.
mary04: Sätt ut vagnen för 3800 (kika på andra annonser för liknande vagnar på Blocket oxå) och ha inte med skötväskan tycker jag. När ngn kontaktar dig kan du slänga med väskan om de börjar pruta. Annars kan du nämna den om de verkar "svåra" om ALLA prutar så kan priset vara för högt. Då får du sänka dig lite.
mary04: En ny lr begagnad? Gecko alltså?
mary04: Näe jag bara undrade..... Ingen speciell anledning.
mary04: Det finns en på Blocet nu tror jag. En Gecko alltså. Fast den är inte särskilt billig iofs.
Baj baj
emlet: Charlotte Perelli har iaf den kombinationen *s*
emlet: Nehe *s* men den kombinationen är iaf snygg. Inget man tänker på i första hand men snyggt när man ser.
Mamma2001: Det är en del av Cameleons fleece delar.
Skrutteplutt: Ja det måste man efetrsom det är sits/liggdel som låser chassit. Det är väldigt logiskt när man kan funktionen.
MaliMalin: Luta chassit i knät så det inte är ngn tyngd mot de små hjulen. Placera tummarna på var sida om fjädringen och tryck neråt. Då kan du trycka ner och fram fjädringen till läge nr 2 eller 3.
Jago tösen: Vad snyggt du sytt. Är det fleece eller vad är det för tyg??
www.blocket.se/vi/7541097.htm
Hmmm lite dyr kanske. Med tanke på att de kostar 6900 i Sverige. + underhålls kitet för 145. Så man är inte ens uppe i 7100.
malinMalin: Sätt i ena metall ringen och placera ramen på långsidan mot golvet. Tryck ner ramen på stället där pluppen sitter med ena knät så får du ringen över pluppen på ramen. Du får trycka ner ordentligt.
Kanske knepig förklaring men funkade för oss.
Snysop: Är parasollen billigare där än i gbg?
snysop: Aha...Men inte värt 200 kr extra....
Angel80: Jag tror att du kan få hämta vagnen ganska omgående. Barnbutiken o Bonti verkar ha på lager.
JAG har gult fleece.