Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Norrlandsförälder: SNYGGT
Norrlandsförälder: SNYGGT
Johpet: Belv det grå/svart till slut?
magoo: Bugaboos egna är ju bäst till ett sittande barn. I liggdelen spelar det ingen roll tror jag. Jag tror att sand är bäst efetrsom basfärgen är sand. Det är smartast att välja så. Fast jag har ju inte gjort det. Har sand färgad åkpåse till grå bas. Så jag är fast med den sand färgade fleecen hela vintern hihihihi....
82:an: jeeeeeeeeeeeee!!! vem köpte den...
82:an: Hihihhihi...ja det är speciellt att sälja barnets första vagn. Men när ska ni hämta den nya? På lördag eller hur var det?
Ang reflexer. Jag har köpt sådan grå bit reflex duk med självhäftande baksida. Finns bla i ZOO affärer och cykel affärer. Av den har jag klippt smala remsor som jag har fäst på chassit av våran Bugaboo och även satt bitar av den på barnens hjälmar, pulkor och cyklar. Hur bra som helst och BILLIGT.
Snysop: ååååh vad är det för väska?? Jag måste SLUTA NU och handla väskor o liknande. Jag använder knappt skötväska längre ens....
Men HELLO vilka coola väskor.....Måste ha måste ha måste ha måste ha hihihii
mgoo: Skulel ta sand pga vilken bas du har. Den blir ju aldrig fel lixom...På barnbutiken hade dom sand inne. Var där idag o kikade efter ngt annat nämligen.
magoo: Vi har fortfarande åkpåse sonen är 2,5 år *S* Fast inte varam dagar som denna (+7) men förra veckan o resten av vintern har vi haft åkpåsen.