Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
snart tre: Ja jag läste...halåååååååå....man undrar ju.
snart tre: Ja jag läste...halåååååååå....man undrar ju.
snart tre: JA om man inte ammar länge, köper en Bugaboo vagn och är ung outbildad så har man inte räknat med att barnen skriker om nätterna *asg*
Nu är jag varken särskilt ung och ser mig själv som ganska utbildad (har iaf ett bra jobb) så älskar jag Bugaboo o gillar även IdaT och inser oxå att barn är jobbiga o skriker om nätterna. Amningen däremot skippade jag redan efter 8 månader med båda. Det är mitt val o ingen annans....*s*
Hade en kompis på besök idag. Hon har satt fleece tyget från en Cameleon på sin Gecko (sittdels tyget) har satt in bild i mitt galleri.
JohPet: JA men fördelen är att man är aldrig låst. Det är bara att byta *s*
JohPet: JA men går/svart är snyggt. Sen så kan du precis som du säger köpa en ljusare färg till sommaren. Kanske röd eller Orange
Blue vapor: Gammal apelsin hahhahahhahaha kul...*s*
Blue vapor: Är du förlossningsrädd eller haft svårt att bli med barn? Säker med ljus o lyckta efter ngn som vill stäla upp i ett tidningsreportage i mars (så man får inte vara för långt gången)
asaki: Men herregud vad finsn det för folk..... *s* jag har faktiskt inte hört ngt alls....
82;an: Jag trro att dte är spm du säger. Fleecen drar inet åt sig ngt nämnvärt men just på svart syns det ju mer än på ngn ljusare färg. Det är ju bara att rolal bort i värsta fall. Vi har ju blått som är dte mörkase som jag har den drar inte till sig damm men vi har iofs inga katter heller. Bara en massa dammråttor.
Tummy : *asg* men varför fiskmåsar? Ngt jag missat???