Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Pink Babe: Håller med Blue vapor....Du måset ljuga. Hahahhahaha
Pink Babe: Håller med Blue vapor....Du måset ljuga. Hahahhahaha
Liten i magen:
Vi har deras egna skötväska. Jag tycker den är snygg och det jag gilalr är att man kan byta locken
Tarasoll tycker jaf är smidigt på sommaren särskilt med en nyfödd. Vi hhar grå bastyg men min väninna har sand och hennes är inte smutsigare än min för att det fastnar ingen smuts på tyget. Det är chassit som blir smutsigt i slaskigt väder som detta. Det är inte fult att ha sand/sand tvärtom mycket snyggt tycker jag.
snart tre: Typ det vi har sagt. Alltså brev från ägare av Bugaboo. Bara positivt
Ang VI föräldrar. Jag tyckte det var kul att läsa. Dessutom tyckte jag att det var coolt att de bara tagit med Bugaboo insändare. Det trodde jag aldrig att de skulle publicera. Trist att de inte fått med 4 års garanti på hjulen och nya hjul för skandinavien dessutom...
Liten i magen: Jag tycker sand/sand är supersnyggt. Sen så när ni vet könet kan ni ju köpa rosa, blått, grönt ja vad som helst. Rött o sand blir inte flickigt till en pojke alls men sand/sand är ändå snäpet vassare fast lite tråkigt iofs.
Blue Topas: Kanske dom där shanghai väsorna som "alla" köper nu? De är ju lite mindre.
Ble topaz: Varför går inte Shanghai väskan hägas på styret? Fleurville går att ha på styret det vet jag iaf..
BT: Har ingen men vet att det fins remmar innuti som är lite som en "loop" som man kan använda till att fästa väskan på vagnen. Men vet inte om det gäller alla modeller dock? Bäst att kolla den aktuella modellen först
Mmmm väskor.....Vill ha...Men det får vänta till nästa bebis. Jag använder ju inte skötväska längre egentligen *fniss* Bugaboo skätväskan används ibland som laptopväska likaså Skip*Hopen hahhahahaha...
Johpet: Ja man kan om man vill men måste inte såklart eftersom garantin gäller ju hos din butik oxå. Men om du är utomlands o behöver hjälp så kan dom på Bugaboo hitta din warranty card om du fyllt i den online o hjälpa dig så.