• Anonym (snål?)

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Min vän fyllde 27 år idag och eftersom jag var sjuk en del förra månaden så fick jag mindre i lön än jag planerat + att det var många räkningar. Jag ville ge henne en present som det låg tid och tanke bakom men som inte behövde ruinera mig helt så jag gjorde en korg med olika ätbara saker:

* Nybakade hemmagjorda baguetter

* Hemmagjord hallonsylt

* Chokladtryfflar

* 1 flaska olivolja

* 1 ask vindruvor.

Trodde att hon skulle bli  glad för det men det var inte uppskattat alls, hon menade på att jag var snål som inte hade köpt en "riktig" present. Vad tycker ni?         

• Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?
  • Jag o de små

Vilken rolig present. Det var absolut inte snålt.

• For all I care

Åh vad gott med hembakat. Jag hade blivit glad om det var saker som jag tycker om att äta. Men som kompis har man väl koll på vad kompisen tycker om så det är ju absolut en bra present tycker jag.

• Hanniz84

jag hade blivit jätteglad!
    hellre nåt sånt än nån bodylotion eller liknande som bara blir ståendes

konstig "vän" du har!

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hallonröd

Jättebra present tycker jag och hade absolut blvit glad för den Glad

Din vän verkar lite lustig tycker jag.....och otacksam.....Obestämd

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • NeLi

den presenten vill jag ha!! jag kan ta den istället! vattnas i munnen av hemmabakat bröd! det har jag inte ätit på länge!

• Fettot

Jag hade blivit glad... jag blir glad för allt man kan äta.  Fast jag måste ändå erkänna att jag hade blivit allra gladast om jag fick choklad.

• chibicherry
    Perry the Platypus skrev 2011-09-13 17:46:57 följande:
    Det är ju förfärligt att hon sa något om vad hon tyckte!!? Man sågar väl inte en present inför givaren?
Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?